محمدی مهر: هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم ها، حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبردیم

به گزارش هولی، فرشاد محمدی مهر مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مدعی شد تیمش حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبرده است.

محمدی مهر: هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم ها، حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبردیم

فرشاد محمدی مهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در بازی با گل گهر و استقلال هم نمایش خوبی داشتیم و حتی می توانستیم به برد برسیم. خوشبختانه در حال حاضر بیشتر بازیکنان را در اختیار داریم و برای بازی با پرسپولیس هم آماده هستیم. ما در این بازی هدفی جز برد نداریم و با اینکه در تهران برابر پرسپولیس بازی می کنیم، ولی فقط دنبال پیروزی هستیم.

وی در واکنش به اینکه برخی تیم ها از پرسپولیس به عنوان تیم خاص نام می برند، شرح داد: فکر می کنم در بحث تعداد بازی ها هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم ها. با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، این طبیعی بود که چند بازی این تیم لغو شود ولی این موضوع باعث شد تا در برگزاری بازی ها مشکلاتی ایجاد شود. سازمان لیگ می توانست بازی ها را دو هفته تعطیل کند یا اینکه تصمیم دیگری بگیرد تا تعداد بازی های تیم ها برابر شود. شما می بینید که برخی تیم ها هر پنج روز یک بار بازی می کنند، ولی برخی تیم ها بیشتر از یک هفته استراحت دارند.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که چرا آنها از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته اند، گفت: ما واقعاً بدشانس بودیم و اشتباهات داوری هم ضربه شدیدی به ذوب آهن زد. اگر این اشتباهات نبود الان در رده سوم یا چهارم جدول قرار داشتیم. در همین بازی با گل گهر دو پنالتی مسلم برای تیم ما گرفته نشد. از طرفی تعداد زیادی از بازیکنان ما درگیر بیماری کرونا شدند و این موضوع نیز به تیم مان ضربه زد. ما تیم خوبی داریم و فوتبال خوبی به نمایش می گذاریم. امیدوارم این بدشانسی ها و اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارند. تیم ما حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

محمدی مهر در خاتمه گفت: فردا بازی سختی با پرسپولیس داریم. آنها واقعاً تیم خوب و باکیفیتی هستند. با این حال امیدوارم نمایش خوبی در این بازی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1434

به "محمدی مهر: هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم ها، حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی مهر: هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم ها، حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید