نمایشگر آیفون 14 پرو شاید دو حفره دایره ای و کپسولی داشته باشد

به گزارش هولی، در مورد نسل بعدی پرچم داران اپل و به خصوص آیفون 14 پرو اخبار زیادی به گوش می رسد. همه ما می دانیم که اپل قصد دارد تا طراحی ناچ نمایشگر این گوشی را حذف کند. اما شایعات متناقضی در مورد طراحی نو منتشر شده است. شایعات اولیه حاکی از آن بود که اپل از طراحی حفره دار با فیس آیدی که به طور کامل زیر نمایشگر قرار می گیرد، استفاده می کند و بعداً شایعه شد که به جای آن یک بریدگی به شکل قرص وجود خواهد داشت.

نمایشگر آیفون 14 پرو شاید دو حفره دایره ای و کپسولی داشته باشد

در حال حاضر، مشاور صنعت نمایشگر راس یانگ ادعا کرده است که مدل های آیفون 14 پرو دارای حفره دایره ای و قرصی شکل در نزدیکی بالای نمایشگر خواهند بود. یانگ گفت که گمان می رود این حفره دایره ای شکل برای پروژکتور نقطه ای فیس آیدی باشد، در حالی که بریدگی قرصی شکل ظاهراً حداقل دوربین جلو و دوربین مادون قرمز فیس آیدی را در خود جای می دهد. این طرح احتمالی از طریق حساب توییتر ShrimpApplePro در ماه سپتامبر به اشتراک گذاشته شد، اما تصویر فاش شده نمای معکوس از صفحه نمایش را ارائه می دهد. بریدگی قرصی شکل در واقع در سمت چپ و حفره دایره ای مانند در سمت راست نمایشگر این گوشی هوشمند واقع شده است:

راس یانگ همچنین در توییتی آورده که: گمان می شود حفره دایره ای شکل برای پروژکتور نقطه ای باشد و بریدگی قرصی شکل برای سلفی و دوربین مادون قرمز. طبق گفته های افشاگران و خبرگزاری های مختلف، اپل می خواهد در گوشی های سری آیفون 14، یعنی در تمامی مدل ها از دوربین سلفی نوی استفاده کند چرا که حفره مخصوص دوربین در آن ها بزرگ تر از چیزی است که برای سری آیفون 13 در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب آیفون 14 می تواند اشیای بیشتری را در یک تصویر بگنجاند. از طرفی قرارگیری سنسورهای مخصوص تشخیص چهره در یک حفره دیگر باعث می شود کوپرتینویی ها بتواند فضای لازم برای تعبیه این سنسور را در اختیار داشته باشد.

همانطور که در شایعات قبلی مقوله قرارگیری فیس آیدی در زیر نمایشگر به شدت مورد تأکید بود، اما با قرار گرفتن دو حفره دایره ای و قرصی شکل در نمایشگر آیفون های 14 پرو، انتظار نمی رود که این مدل ها از فیس آیدی زیر نمایشگر بهره ببرند. علاوه بر این موضوع، به طور کلی باید گفت که در مورد مشخصات و قابلیت های این سری از گوشی های هوشمند برآورد های زیادی در فضای مجازی منتشر می شود.

برای مثال یکی از تحلیلگران مشهور اعلام کرده که هر دو مدل آیفون 14 پرو همراه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی معرفی می شوند. همچنین اپل دوربین های اولترا واید و تله فوتوی بهتری برای این گوشی ها در نظر گرفته است. به همین علت، مینگ-چی کو نیز مدتی قبل اعلام کرد که مدل های پرو آیفون 14 همراه با دوربین 48 مگاپیکسلی به دست کاربران می رسند و این گوشی ها از قابلیت فیلم برداری 8K هم پشتیبانی می کنند.

شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می رود، اپل مدل های پایین تر آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی را عرضه کند که همچنان از طراحی ناچ مبتنی بر نمایشگر بهره می برد.

یکی از افشاگران در گفت وگو با وب سایت MacRumors اعلام کرده که اپل از چندی پیش در حال مذاکره با اپراتورهای بزرگ ایالات متحده آمریکا بوده و به آن ها گفته گوشی های هوشمندی که در سال 2022 رونمایی می شوند، تنها از eSIM پشتیبانی خواهند کرد و این یعنی ممکن است که ما شاهد حذف شیار فیزیکی سیم کارت در گوشی های آیفون 14 باشیم.

گذشته از این ها، راس یانگ ثابت کرده که منبع قابل اعتمادی برای اطلاعات مربوط به نمایشگر برای محصولات آینده اپل است. به عنوان مثال، سال گذشته او دقیقاً ادعا کرد که آیپد مینی نو دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی با حذف دکمه هوم است. او همچنین اولین بار گزارش داد که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی دارای نمایشگر ProMotion هستند. باید صبر کرد و دید که در نهایت طراحی نمایشگر های گوشی پرچم دار غول فناوری آمریکایی به چه صورت خواهد بود و کاربران چه واکنشی به آن ها نشان خواهند داد.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1993

به "نمایشگر آیفون 14 پرو شاید دو حفره دایره ای و کپسولی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر آیفون 14 پرو شاید دو حفره دایره ای و کپسولی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید