فناوری آینده نگر شارژ بی سیم AirPower اپل

به گزارش هولی، شرکت اپل کوشش خود را برای توسعه فناوری پیشرو شارژ بی سیم افزایش می دهد. طبق گزارش ها، این شرکت در حال تحقیق بر روی یک سیستم شارژ بی سیم چند دستگاهی نو در آینده است.

فناوری آینده نگر شارژ بی سیم AirPower اپل

به گزارش خبرنگاران، شرکت رسانه ای Forbes، اعلام نموده است که Mark Gurman از مجله Bloomberg اطلاعات جالبی در خصوص فناوری شارژ بی سیم آینده شرکت اپل در خبرنامه Power On منتشر نموده است. ظاهراً غول فناوری آمریکایی در کوشش است تا در آینده شارژر هایی ارائه دهد که به طور همزمان بیش از یک دستگاه را شارژ می نمایند. در حال حاضر، این برند شارژر بی سیم MagSafe Duo را عرضه نموده است که آیفون و Apple Watch/Air Pods را به طور همزمان شارژ می نماید.

طبق گفته گورمان، شرکت سازنده آیفون در حال تحقیق بر روی جانشینی برای فناوری AirPower، که در سال 2019 لغو شد، است. به عبارت دیگر، این شرکت هنوز از برنامه های خود برای فناوری شارژ بی سیم دست برنداشته است. گورمان بعلاوه اضافه نمود که اپل در پی شارژ بی سیم جدیدی است که به نسبت شارژ القایی فعلی بسیار پیشرفته تر است.

گورمان معتقد است که شرکت اپل در پی آینده ای است که در آن همه دستگاه های اصلی اپل بتوانند یکدیگر را شارژ نمایند. تصور کنید یک iPad یک آیفون را شارژ می نماید و سپس آن آیفون در حال شارژ AirPod یا Apple Watch است. علاوه بر این، به خاطر مخالفت اتحادیه اروپا با افزایش زباله های الکترونیکی و تحت فشار بودن این برند برای مطابقت با استاندارد های جهانی صنعت، محتمل است که کانکتور های لایتنینگ این شرکت به زودی با USB-C جایگزین شوند. برای جلوگیری از وقوع این امر، شرکت اپل ممکن است دستگاه هایی را ارائه کند که فقط از شارژر های چند دستگاهی نسل بعدی و از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند. به عبارت دیگر، ممکن است به زودی زمانی فرا برسد که یک گوشی آیفون بدون پورت ارائه گردد و در جعبه خرده فروشی آن تنها یک گوشی هوشمند، بدون هدفون و شارژر قرار داشته باشد.

منبع gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1944

به "فناوری آینده نگر شارژ بی سیم AirPower اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری آینده نگر شارژ بی سیم AirPower اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید