مقاله: نکاتی که قبل از خرید نقره باید بدانید!

به گزارش هولی، نقره، فلزی است که در کنار زیبایی محسور نماینده ای که دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. امروزه زیورآلات از جنس نقره به دلیل قیمت کمتر آن نسبت به طلا هواداران زیادی پیدا نموده است. قیمت نقره به دو عامل میزان نقره ای که در جواهر شما به کار رفته است و نوع طراحی و زمانی که برای ساخت آن صرف شده است، بستگی دارد. این نکته را به شما یادآور می شویم که نوع طراحی و زمانی که برای ساخت زیورآلات از جنس نقره استفاده می گردد تاثیر بیشتری بر روی قیمت نقره انتخابی شما دارد. گالری ژیار یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که تمرکز آن روی طراحی جواهرات از جنس نقره است. این گالری با در اختیار داشتن طراحانی مجرب، جواهرات نقره زیبا و هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد.

مقاله: نکاتی که قبل از خرید نقره باید بدانید!

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب نقره باید به آن دقت کنید تشخیص نقره اصل از نقره تقلبی است. تشخیص نقره اصل از نوع تقلبی آن کاری دشواری است اما ما در این مقاله راه هایی را به شما نشان می دهیم تا نقره اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید..

تشخیص نقره اصل نیز یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید جواهرات از این جنس مانند خرید گردنبند نقره باید به آن توجه کنید. برای خرید نقره اصل و با کیفیت فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید. گالری ژیار یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید نقره است.

نقره فلزی است براق و جذاب که از مهمترین ویژگی های آن انعطاف پذیری و چکش خوری آن است. این فلز سفید رنگ در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین فلزات در صنعت جواهرسازی بدل شده است.

نقره ای که در جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع آلیاژی است از ترکیب نقره با فلزات دیگر مانند مس یا برنج. معمولا بر روی جواهرات عددی حک می گردد که این عدد بیانگر عیار فلزات است که در واقع نشان دهنده درصد فلزات بکار رفته گرانبها مانند طلا، نقره و … در جواهرات شما می باشد. امروزه آلیاژهایی با عیارهای مختلفی از نقره در بازار وجود دارد.

منبع مقاله: نکاتی که قبل از خرید نقره باید بدانید!

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1867

به "مقاله: نکاتی که قبل از خرید نقره باید بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نکاتی که قبل از خرید نقره باید بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید