تور ارزان سنگاپور: معرفی هتل 5 ستاره پن پاسیفیک سامرست در سنگاپور

به گزارش هولی، هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور Pan Pacific سنگاپور Service Suites

یک هتل لوکس 5 ستاره در نزدیکی ایستگاه مترو مترو سامرست واقع شده است. هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور Pan Pacific سنگاپور Service Suites، در قلب بزرگترین منطقه خرید در سنگاپور واقع شده است، به این معنی است که شما مهمانان از سرگرمیات فراوان، غذاخوری های مطرح سنگاپور و دیگر جاذبه های این منطقه دور نیستید و به راحتی می توانید اوقات سرگرمی خود را در این مکان ها بگذرانید.

تور ارزان سنگاپور: معرفی هتل 5 ستاره پن پاسیفیک سامرست در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اگر یک گردشگر هستید یا برای سفرهای کاری به سنگاپور سفر می کنید، این هتل می تواند اقامتگاهی همانند خانه خودتان باشد. در متن زیر، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل تا نقاط تماشای سنگاپور را شرح می دهیم پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور را با هم مروری کنیم.

  • خدمات رفاهی هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور

اینترنت وای فای رایگان به راحتی در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل، در دسترستان است. پارکینگی با نگهبان در هتل وجود دارد که رایگان است و احتیاجی به شارژ ندارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه ای اضافه، در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. ورود به هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

خدمات نظافتی مانند اتوشویی، اتوکشی و پرس شلوار با پرداخت هزینه جداگانه ای در اختیارتان قرار خواهد گرفت. دستگاه براق نماینده کفش هم موجود است. آسانسور، خدمات نگهداری از بچه ها، نظافت روزانه اتاق ها، درهای محافظ بچه ها، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و فضایی برای افراد سیگاری از دیگر امکانات رفاهی هتل است.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی ماندریانی، مالایی، فیلیپینی، فرانسوی و تامیلی صحبت می نمایند. خدماتی مخصوص افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر در هتل مهیا شده است.

  • امکانات تفریحی هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور

در طول روز، می توانید از فضای آرام کنار استخر، حمام آبگرم، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، و استخر رو باز لذت ببرید. مرکز تناسب اندام کاملا مجهز فضای مناسبی برای ورزش کردن است بر خلاف آن، کتابخانه هتل یک محیط آرام برای مطالعه در اختیارتان می گذارد. یک حمام آبگرم با وسایل درمانی مانند دوچرخه و تردمیل در استخر برای درمان، فراهم شده است.

سالن غذاخوری پاسیفیک، یک بوفه کوچک برای صبحانه هر روز تهیه می نماید که در آن صبحانه گرم از صبحانه سرد جدا چیده شده است و امکان سفارش غذای مورد علاقه تان برای صبحانه نیز هست. به غیر از این مورد، در نزدیکی هتل رستوران های محلی همانند دیم سام Dim Sum و سی فود فراید رایس Seafood Fried Rice نیز یافت می شوند.

  • امکانات اتاق های هتل

سوئیت های مجلل هتل همه با امکانات مدرن و به روز تجهیز شده اند. هر مجموعه دارای یک آشپزخانه مجزای کاملا مجهز با امکاناتی چون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، گاز، فر، میز نهارخوری، و کابینت ها و ظروف مورد احتیاج است. در فضای نشیمن فرش شده سوئیت ها، میز کار با تجهیزات لازم، تلویزیون ال ای دی، مبلمان راحتی، تلفنی با خط های محلی قرار داده شده است. تمام اتاق ها و حمام ها دارای امکانات راحتی مختلفی از قبیل دوش، وان حمام، صندوق نگهدارنده لپ تاپ، سشوار، تهویه مطبوع و اینترنت می باشند.

برای نوزادان زیر دو سال در هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست گردد. برای رزرو اتاق، یا تماشا عکس های بیشتر از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل سنگاپور در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور

  • پنت هواس دو اتاق خوابه: با مساحت 157 مترمربع است که دو تخت دو نفره کینگ به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • پنت هواس یک اتاق خوابه: با مساحت 121 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و دسترسی به سالن اصلی هتل دارد.
  • اکسکیوتیو با 2 اتاق خواب: با مساحت 82 مترمربع است که دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره کینگ و دسترسی به سالن اصلی هتل دارد.
  • دولوکس با 1 اتاق خواب: با مساحت 49 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • اکسکیوتیو با 1 اتاق خواب: با مساحت 64 مترمربع است یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • پریمیر با 1 اتاق خواب: با مساحت 64 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و دسترسی به سالن اصلی هتل دارد.
  • پریمیوم سوئیت کینگ: با مساحت 49 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق مهمان: با مساحت 49 مترمربع است که یک دوش و وان حمام دارد.
  • سوئیت پریمیوم: با مساحت 49 مترمربع است که یک دوش و وان حمام دارد.
  • اتاق مهمان بزرگ: با مساحت 82 مترمربع است که یک دوش و وان حمام دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر سنگاپور

مراکز خرید فراوانی در اطراف این هتل واقع شده است. به عنوان نمونه می توان به مراکز خریدی چون اورچارد رود، 313@ سامرست، کاتای سینلیشور اورچارد، اورچارد سنترال، ماندارین گالری، سنترپوینت، انگی ان سیتی و د پراگون اشاره نمود که با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به این مراکز می رسید.

  • فاصله تا ایستگاه قطار سامرست: 140 متر است که با 1 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار : 760 متر است که با 13 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستانا سنگاپور: 700 متر است که با 13 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا کنار رودخانه سنگاپور: 1.5 متر است که با 25 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید. با تاکسی هم 5 دقیقه ای به کناره رودخانه می رسید. با اتوبوس خط 123 و 3 دقیقه پیاده روی در عرض 11 دقیقه به کناره رودخانه می رسید.
  • فاصله تا کنار رودخانه سنگاپور: 1.5 متر است که با 25 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید. با تاکسی هم 5 دقیقه ای به کناره رودخانه می رسید. با اتوبوس خط 123 و 3 دقیقه پیاده روی در عرض 11 دقیقه به کناره رودخانه می رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید مصطفی: 2.2 کیلومتر است که با اتوبوس و خط 65، حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود. با ماشین طی این جهت 10 دقیقه طول می کشد و پیاده در عرض 40 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا یونیورسال استودیوز سنگاپور: 5.4 کیلومتر است که با ماشین حدود 17 دقیقه تا این موزه در راه خواهید بود. با اتوبوس و خط 143، حدود 33 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز خرید رافلس سیتی: 1.9 کیلومتر است که با اتوبوس و خط های 14، 36، 77، 106، 111، 162M، 167، 171،175 و 700A ، حدود 9 دقیقه در راه خواهید بود. با ماشین طی این جهت 4 دقیقه طول می کشد و پیاده در عرض 27 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا : 6 کیلومتر است که با اتوبوس و خط 77 یا 171، حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود. با ماشین طی این جهت 17 دقیقه طول می کشد و پیاده در عرض 25 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا : 18.1 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور، 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه سلتار: 13.3 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 19 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل پن پاسیفیک سامرست سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

238163 سنگاپور، خیابان 96 سامرست

96 Somerset Rd, سنگاپور 238163

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2026

به "تور ارزان سنگاپور: معرفی هتل 5 ستاره پن پاسیفیک سامرست در سنگاپور" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان سنگاپور: معرفی هتل 5 ستاره پن پاسیفیک سامرست در سنگاپور" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: معرفی هتل 5 ستاره پن پاسیفیک سامرست در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید