تور ارزان تایلند: سامویی، جزیره کهن تایلندی (بخش سوم)

به گزارش هولی، آشنایی با جاذبه های سامویی

تایلند سرزمینی گرم زیبا در قاره آسیا که جاذبه های بسیار متنوعی برای گردشگران سراسر دنیا دارد. در این مطلب می خواهیم یکی از جزایر بزرگ این کشور را که برای خود نام و رسمی دارد و جزء معروف ترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته شده است را معرفی کنیم تا بدانید تایلند جدای از صنعت معروفش، چه جاذبه های شگفت انگیز دیگری در کنار شهرهای معروف بانکوک، پاتایا، پوکت و …در خود پرورده است. این جزیره فوق العاده، سامویی نام دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این جزیره بدانیم.

تور ارزان تایلند: سامویی، جزیره کهن تایلندی (بخش سوم)

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

پارک ملی آنگ تونگ

این پارک زمانی محل زندگی مهاجرانی بود که از جامعه رانده شده بودند و بعدها به پنانگ منتقل شدند. اما آثار زندگی آنها هنوز در اینجا به جای مانده است. این پارک از 42 جزیره کوچک تشکیل شده که همگی از جنگل های انبوهی پوشیده شده اند و محل زندگی گونه های مختلف جانداران مانند میمون های دم دارز و بوزینه های کوتاه قد می باشند. بعلاوه چندین صخره ها و پرتگاه های بزرگ، غارها و تالاب های مخفی هم در آن دیده می شوند. در تمام طول روز تورهایی از Angthong با قایق موتوری راهی اینجا می شوند.

باغات پروانه

پروانه های زیبایی در این جزیره خواهید دید که در طبیعت گرمسیری و زیبا مشغول پرواز هستند. بعلاوه می توانید چرخه تکثیر پروانه ها را ببینید که به مرور رو به افزایش هستند. حشرات دیگری هم در اینجا زندگی می نمایند. مثلا کندویی تهیه شده که در آن می توانید زنبورها را در حال کار ببینید و موزه ای شامل حشرات تایلند و سایر نقاط دنیا در آن تدارک دیده شده است. این مزرعه در ارتفاعات جنوب شرقی تا جزیره ای به نام ناتین واقع شده و از 8:30 صبح تا 5:30 عصر فعال است.

مزرعه تمساح ها

در این جزیره 2 مکان برای نگهداری تمساح وجود دارد. یکی از آنها پشت فرودگاه با وسعت حدود 7 هزار مترمربع قرار گرفته و 100 جاندار مانند Siam، تمساح های آبی، بزمجه، سوسمار آمریکایی، مار و میمون در آن زندگی می نمایند و هر روز 2 نمایش در ساعات 2 و 4:30 بعدازظهر در آن اجرا می گردد. دومین مکان در جنوب جزیره در آبشار Namuang واقع شده و نمایش های جالبی مانند نمایش خانمی که سرش را به دهان یک تمساح قرار می دهد، در آن اجرا می گردد. در این مکان می توانید از حیات وحش نهفته در اعماق جنگل ها نیز تماشا کنید.

آکواریوم و باغ وحش ببر

اگر به غواصی و شنا علاقه ندارید می توانید در جنوب جزیره بعد از دهکده Huathanon به آکواریوم و باغ وحش ببر بروید و از زندگی زیردریایی تماشا کنید. در بین صخره های مرجانی این ناحیه جانوران بسیاری چون لاک پشت، کوسه، گربه ماهی و سایر جانوران آبهای آزاد اقیانوس زندگی می نمایند. می توانید از فروشگاه های مخصوص اینجا غذا خریداری کنید و به لاک پشت هایش غذا بدهید. در نزدیکی در خروجی، ببرهای بزرگی در قفس قرار گرفته اند و می توانید با آنها عکس بگیرید. حدود ساعت 1 بعدازظهر میز نمایشی با هنرنمایی طوطی ها، عقاب های دریایی و شاهین ها اجرا می گردد.

خانه باستانی

این خانه حدود 150 سال قدمت دارد و تمام قسمت های آن بدون استفاده از هرگونه میخ به هم وصل شده است! این بنا در سمت راست جاده 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده Huathanon واقع شده است.

مزرعه مارها

این مزرعه در جنوب غربی جزیره در ناحیه Ban Talling Ngam واقع شده است. تنوع مارهای این جزیره زیاد نیست و شانس تماشا آنها در طبیعت بسیار اندک است. ولی اینجا محل زندگی شاه کبری های بزرگ می باشد. هرچند که اصلا خطرناک نیستند و با اولین مواجهه با شما فرار می نمایند. مارهای دیگری نظیر سایر کبری ها و پیتون در سامویی دیده می شوند. البته این مارها غیربومی هستند. بعلاوه عقرب، میمون و تمساح را به همراه نمایش هایی از ماربازان شاهد خواهید بود. این نمایش ها ساعت 11 صبح و 2 بعدازظهر اجرا می شوند.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1969

به "تور ارزان تایلند: سامویی، جزیره کهن تایلندی (بخش سوم)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان تایلند: سامویی، جزیره کهن تایلندی (بخش سوم)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: سامویی، جزیره کهن تایلندی (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید