مطهری: اختلافی با مجیدی ندارم، می خواهم به تیم ملی برسم

به گزارش هولی، مهاجم تیم استقلال شایعات اختلافش با فرهاد مجیدی را رد کرد.

مطهری: اختلافی با مجیدی ندارم، می خواهم به تیم ملی برسم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ارسلان مطهری در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره خبری که یکی از جراید ورزشی امروز در مورد اختلافش با فرهاد مجیدی منتشر نموده، گفت: مدت هاست که رسانه ها را جهت حفظ تمرکز بیشتر کمتر دنبال می کنم و امروز چند نفر با من در رابطه با تیتر یک روزنامه ورزشی تماس گرفتند.

او اضافه نمود: رابطه من و آقای مجیدی بسیار خوب و حرفه ای است و من از حضور در استقلال راضی هستم. تمرکز ما روی موفقیت در ادامه لیگ، جام حذفی و آسیا است و می خواهم بدون توجه به این حرف و حدیث ها با استقلال روزهای خوبی داشته باشم و به تیم ملی برسم که هدف بعدی من بعد از پوشیدن پیراهن استقلال است.

وی اضافه نمود: به هرحال بازی دادن یا ندادن به یک بازیکن به سلیقه و تفکرات سرمربی یک تیم بر می شود و برای من و دیگر بازیکنان استقلال مهم موفقیت این تیم و راضیی طرفداران است.

مهاجم استقلال در خاتمه گفت: هدف گذاری ما در لیگ کسب سهمیه، در جام حذفی قهرمانی و در آسیا تجربه روزهای بهتر و صعود به مرحله بعد است. به همین خاطر ما بدون توجه به این مسائل، کارمان را برای رسیدن به این خواسته ها و راضی کردن طرفداران میلیونی مان دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1170

به "مطهری: اختلافی با مجیدی ندارم، می خواهم به تیم ملی برسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: اختلافی با مجیدی ندارم، می خواهم به تیم ملی برسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید