ورود فدراسیون فوتبال برای یاری به سرخابی ها، درخواست مهلت از AFC

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، پس از عدم تایید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کمیته بدوی صدور پروانه حرفه ای این دو باشگاه درخواست نوی به کمیته استیناف ارائه داده اند که این کمیته ظهر امروز با تشکیل جلسه و آنالیز مدارک نو بارگذاری شده، رای کمیته بدوی را تایید کرد.

ورود فدراسیون فوتبال برای یاری به سرخابی ها، درخواست مهلت از AFC

با توجه به اینکه تنها دو روز تا سرانجام مهلت ارائه مدارک لازم این دو باشگاه به AFC به جای مانده است خطر حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شدت این دو باشگاه را تهدید می نماید.

به همین منظور فدراسیون فوتبال در نظر دارد با مکاتبه با مقامات AFC و انجام رایزنی های لازم، کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد کنند تا به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک ماه فرصت اضافه دهد تا این دو باشگاه مدارک خود را برای دریافت پروانه حرفه ای تکمیل و ارائه دهند.

بدیهی است در صورت عدم قبول این درخواست از سوی AFC، پروانه حرفه ای استقلال و پرسپولیس صادر نخواهد شد و این دو باشگاه فرصت حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

باشگاه تراکتور نیز همچون استقلال و پرسپولیس با این شرایط روبرو است و فدراسیون فوتبال همزمان با استقلال و پرسپولیس برای تراکتور هم درخواست مهلت یک ماهه ارائه داده است که تعیین نیست این درخواست با موافقت روبرو گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1888

به "ورود فدراسیون فوتبال برای یاری به سرخابی ها، درخواست مهلت از AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود فدراسیون فوتبال برای یاری به سرخابی ها، درخواست مهلت از AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید