عذرخواهی سرپرست پرسپولیس برای دعوا های مجازی با قلعه نویی!

به گزارش هولی، مدیر تیم پرسپولیس به دلیل حواشی به وجود آمده روز های گذشته که یک طرف قائله ها بوده، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی سرپرست پرسپولیس برای دعوا های مجازی با قلعه نویی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر پیرامون حواشی و تنش های به وجود آمده در فضای مجازی و بعضی اهالی فوتبال بخاطر مباحث مطرح شده از طرف او، ابراز کرد: شاید یک سری حرف ها بخاطر تعطیلی فوتبال و خانه نشین بودن عنوان شد، اما من بخاطر پست و مسؤولیتی که دارم، ابتدا باید از تیم پرسپولیس و میلیون ها تماشاگر دفاع کنم. اگر آن لحظه کاری کردم و حرفی زدم، بخاطر وظایفم بوده است.

او ادامه داد: اینکه مباحث ما به حاشیه کشیده شد، اصلا قبول ندارم. من همین جا از مردم عزیزمان عذرخواهی می کنم؛ شاید الفاظی به کار بردیم و حرف هایی زده شد که به یک سری توهین شد و به یک سری برخورد؛ شاید توقع نداشتند پیروانی این حرف ها را بگوید، اما من مخلص همه هستم و شاید نباید آنطور حرف می زدم.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه نمود: اگر به من بی احترامی شد، من در کمال احترام، ادب و اخلاق حرف زدم. من سه سال بازیکن اخلاق شدم و با اینکه مدافع بودم، در عمرم کارت قرمز نگرفتم. احترام به بزرگتر و پیشکسوت را بلدم، ولی به خودم احترام می گذارم تا دیگران مجبور شوند، به من احترام بگذارند. اگر بی احترامی شده، من از خودم دفاع کردم.

احترام به بزرگتر و پیشکسوت را بلدم، ولی به خودم احترام می گذارم تا دیگران مجبور شوند، به من احترام بگذارند. اگر بی احترامی شده، من از خودم دفاع کردم.

پیروانی بیان کرد: در روز های گذشته بخاطر این مسائل یارکشی شد و پیشکسوتان ما نیز حرف هایی زدند. پیشکسوتان بخاطر طرفداری از من زنگ تماس گرفتند، اما خدا را شاهد می گیرم که گفتم نمی خواهم هیچ کسی به این داستان ورود کند. به بازیکنان و پیشکسوتان گفتم وارد این موضوع نشوند. البته می پذیرم که کار قشنگی نبود و دستم بالاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1013

به "عذرخواهی سرپرست پرسپولیس برای دعوا های مجازی با قلعه نویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی سرپرست پرسپولیس برای دعوا های مجازی با قلعه نویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید