ملوان دومین قربانی پرسپولیس در سال تازه

به گزارش هولی، تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دیداری خانگی ملوان را شکست دهد تا دومین برد متوالی را در سال نو جشن بگیرد.

ملوان دومین قربانی پرسپولیس در سال تازه

به گزارش ایرنا، در یکی از مهم ترین ملاقاتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز پنجشنبه در استادیوم آزادی با قضاوت بیژن حیدری به مصاف ملوان بندرانزلی رفت که این ملاقات با رجحان سه بر صفر پرسپولیس پایان یافت تا سرخپوشان دومین برد فصل را جشن بگیرند.

پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به رجحان در این مسابقه بود.

از طرفی ملوان هم برای اینکه به طور کامل از محوطه خطر دور گردد دنبال امتیاز از این ملاقات بود.

پیش از شروع بازی بعلاوه از مازیار زارع سرمربی و پژمان نوری مدیرعامل ملوان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، تجلیل شد.

حضور امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی موجب شده بود تا بازیکنان با انگیزه بالایی پای به این مسابقه بگذارند.

این ملاقات در شرایطی شروع شد که در نخستبن دقیقه بازی با ضربه سروش رفیعی دروازه میهمان تهدید شد که ایمان صادقی دروازه بان ملوان این موقعیت را مهار کرد.

پس از آن دو تیم احتیاط را در دستور کار قرار دادند تا در دقایق ابتدایی یکدیگر را بسنجند.

در سی امین دقیقه بازی ضربه سرکش مهدی موقری به شکلی خطرناک از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد باز هم ضربه آرام رفیعی را صادقی به آغوش کشید.

در سی و پنجمین دقیقه بازی روی اشتباه میلاد سرلک سهیل فداکار در موقعیت خوب گلزنی نهاده شد که نعمتی با تکلی به موقع اجازه نداد توپ به سمت دروازه تیمش شلیک گردد.

در سی و هشتمین دقیقه بازی پرسپولیسی ها روی نفوذ از جناح راست و پاس عمقی زیبای دانیال اسماعیلی فر صاحب موقعیت شدند که مهدی ترابی با ضربه ای سر ضرب و محکم گل نخست بازی را به ثمر رساند تا سرخپوشان پیش بیافتند.

دو دقیقه بعد روی پرتاب اوت بلند وحید امیری و ضربه سر میلاد سرلک توپ به تیر دو رسید تا سعید صادقی با ضربه ای چکشی و زیبا گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

در چهل و یکمین دقیقه بازی ملوانی ها از جناح چپ دروازه پرسپولیس را تهدید کردند اما پاس بازیکن ملوان تند و تیز بود و به فداکار نرسید.

بدین ترتیب نیمه نخست با رجحان دو بر صفر سرخپوشان پایان یافت .

ملوان دومین قربانی یحیی در سال نو/ پرسپولیس ِ1402 ترسناک تر از همواره

در نیمه دوم پرسپولیس شکل هجومی تری به خود گرفت.

پس از اینکه تنها پنج دقیقه از نیمه دوم گذشته بود، سروش رفیعی با پاسی زیبا اسدبیگی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

پنج دقیقه بعد بار دیگر پرسپولیس موقعیت مشابهی خلق کرد اما این بار ضربه صادقی از زاویه ای بسته به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه 68 علیرضا بیرانوند که پشت مدافعانش را پوشش می داد و به همین دلیل از دروازه اش فاصله گرفته بود، یک بازیکن ملوان را دریبل زد تا طرفداران به شدت او را تشویق نمایند.

در ادامه باز هم پرسپولیسی ها سعی داشتند با پاسکاری های کوتاه بتوانند روزنه ای برای نزدیک شدن به دروازه حریف پیدا نمایند و به همین دلیل چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر روی دروازه حریف خلق شد.

در دقیقه 70 ضربه سروش رفیعی در موقعیت عالی گلزنی را ایمان صادقی به سادگی مهار کرد.

یک دقیقه بعد بیرانوند شوت سرکش میلاد جهانی هافبک تهاجمی ملوان را مهار کرد.

در دقیقه 77 روی پاس زیبای اسدبیگی، عبدی در موقعیت تک به تک نهاده شد که ضربه این بازیکن از زاویه ای بسته به بیرون رفت.

در دقیقه 84 لیاندرو پریرا که تازه به زمین آمده بود در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای سنگین به شکل زیر طاقی گل سوم را به ثمر رساند. ملوانی ها معتقد بودند که توپ از خط رد نشده اما یاری داور این صحنه را گل خاطرنشان کرد تا بدین ترتیب سند رجحان پرسپولیس امضا گردد.

این جدال در نهایت با رجحان 3 بر صفر پرسپولیس پایان یافت.

با 3 امتیاز این مسابقه، پرسپولیس 51 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال و اختلاف یک امتیازی نسبت به سپاهان صدرنشین به رده دوم جدول رسید.

ملوان هم با 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، میلاد سرلک، سروش رفیعی(77 امید عالیشاه)، مهدی ترابی، محمد عمری (46 سینا اسدبیگی) و مهدی عبدی (77 لیاندرو پریرا).

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی(22 مصطفی نائیج پور)، سجاد بازگیر، مجید عیدی، امیرحسین یحیی زاده، مهدی موقری (56 محسن علافی)، سهیل فداکار، محمود مطلق زاده (46میلاد جهانی)، پدرام قاضی پور (46میلاد شعبانلو) و مهران احمدی.

منبع: فرارو
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2244

به "ملوان دومین قربانی پرسپولیس در سال تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملوان دومین قربانی پرسپولیس در سال تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید