ستاره پرسپولیس نگران سکونشینی بازیکن استقلال ، گفتم پرسپولیسی شو کمکت می کنم!

به گزارش هولی، بیرانوند که در تابستان صحبت هایی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس مطرح بود، حالا از علاقه اش به پرسپولیسی شدن گلر استقلال گفته است.

ستاره پرسپولیس نگران سکونشینی بازیکن استقلال ، گفتم پرسپولیسی شو کمکت می کنم!

به گزارش خبرنگاران یک فصل درخشش برای خالد 21ساله کافی بود تا مورد توجه باشگاه های بزرگ فوتبال ایران قرار بگیرد. او تابستانی خاص را پشت سر گذاشت چراکه با طرفدار قرارداد داشت و از استقلال و پرسپولیس نیز پیشنهاد دریافت نموده بود.

با این حال این استقلال بود که با پرداخت رقم رضایت نامه مدنظر باشگاه طرفدار، گلر سابق آموزشگاه پرسپولیس را به خدمت گرفت. اما اوضاع در همین آغاز کار برای دروازه بان تیم ملی امید در اردوگاه آبی ها عجیب شده و او حتی در فهرست 18 نفره تیمش برای هفته اول نیز قرار نگرفت و صحبت هایی مبنی بر عدم تمایل جواد نکونام به استفاده از وی به گوش می رسد.

این درحالی است که پرسپولیس برای جانشینی گوهری در پی جذب خالدآبادی بود اما در نهایت با استقلالی شدن او، یک گلر برزیلی زیر 23سال جذب این تیم شد.

بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه بحث حضور خالدآبادی در پرسپولیس مطرح بود، گفت: خیلی با او صحبت کردم و گفتم ای کاش به پرسپولیس می آمدی. قبل از اینکه به استقلال برود، گفتم به پرسپولیس بیا و من کمکت می کنم. او در تیم امید ایران هم گلر اول است ولی متاسفانه الان یک سری مسائل درباره خالدآبادی شنیده ام که ناراحت می شوم.

بیرانوند بعلاوه گفت: خالدآبادی فصل قبل گلر با کیفیتی نشان داد و دروازه بان اول تیم امید ایران است. چند وقت دیگر هم مسابقات انتخابی المپیک را دارند و به نظرم برای آقای عنایتی هم دردسرساز است که بتواند از این گلر استفاده کند.

بیرانوند که در تابستان صحبت هایی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس مطرح بود، حالا از علاقه اش به پرسپولیسی شدن خالدآبادی گفته است. تصاویر خوش و بش بیرو و خالد در حاشیه نیمه نهایی جام حذفی فصل پیش مورد توجه قرار داشت و آخرین ملاقات این دو دروازه بان در زمین فوتبال بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2295

به "ستاره پرسپولیس نگران سکونشینی بازیکن استقلال ، گفتم پرسپولیسی شو کمکت می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس نگران سکونشینی بازیکن استقلال ، گفتم پرسپولیسی شو کمکت می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید