تـوافق پرسپولیس و سپاهان دربـاره حضور تماشاگران بازی حذفی!

به گزارش هولی، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان درباره حضور تماشاگران به توافق نسبی درباره این موضوع رسیدند.

تـوافق پرسپولیس و سپاهان دربـاره حضور تماشاگران بازی حذفی!

به گزارش خبرنگاران به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و سوم لیگ خلیج فارس، امروز (آدینه) برگزار گردید.

در بخشی از این نشست با توجه به افزوده شدن سهمیه تماشاگران که با پیگیری های مدیرعامل پرسپولیس انجام شده بود، از سوی مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره سهمیه میزبان و میهمان مسائلی مطرح شد. در پاسخ به این مساله افشین پیروانی مطالبی را در دفاع از طرفداران و خود پرسپولیس که با محدودیت ورود تماشاگرانش به استادیوم روبه رو است مطرح شد.

وی ابتدا در پاسخ به مساله طرح شده، به بازی جام حذفی دو تیم اشاره نمود که طبق آن چه از قبل اعلام شده بود باید 30 درصد ظرفیت استادیوم نقش دنیا میزبان تماشاگران می بود ولی در نهایت اتفاقات دیگری افتاد و سر آخر هم معلوم نشد چه قدر تماشاچی آمد ولی خیلی بیشتر از عدد از پیش اعلام شده بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بر همین اساس بر این موضوع تاکید نمود که در نهایت سهمیه اختصاص یافته به طرفداران پرسپولیس در آن بازی کمتر از ده درصد بوده است و حق آن ها رعایت نشد. وی بعلاوه تاکید نمود: به طور کلی با توجه به محدودیت در نظر گرفته شده برای ورود تماشاگران به استادیوم آزادی به دلایلی چون مسایل عمرانی که از سوی مسوولان اعلام شده است، پرسپولیس در عمل به عنوان میزبان هم از ده درصد ظرفیت اسمی استادیوم استفاده نکرده است و تازه برای این مسابقه به تعداد محدودی به سهمیه تماشاگران اضافه شده است.

در ادامه از سوی نماینده سپاهان این مساله مطرح شد که برای بازی قبل موضوع 30 درصد ظرفیت مطرح نبود و قرار بود ظرفیت طبقه اول به عنوان حد نصاب در نظر گرفته گردد که پیروانی در پاسخ به این مساله گفت: ولی این طور نبود و جمعیت زیادی هم به طبقه دوم آمد. در نهایت دو طرف به توافق نسبی درباره این موضوع رسیدند و موضوع مطرح شده از بحث خارج شد.

در جریان جلسه درباره پوشش دو تیم هم صحبت شد. به طور طبیعی پرسپولیس و سپاهان یکدست سرخپوش و زردپوش هستند و دروازه بانهای دو تیم به ترتیب مشکی و سبز به تن خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1401 بروزرسانی: 19 اسفند 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2234

به "تـوافق پرسپولیس و سپاهان دربـاره حضور تماشاگران بازی حذفی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تـوافق پرسپولیس و سپاهان دربـاره حضور تماشاگران بازی حذفی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید