ضرورت تقویت جایگاه مراکز مشاوره در ساختار دانشگاه ها

به گزارش هولی، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: محدود کردن مراکز مشاوره به یک کلینیک آن هم برای موارد خاص ظلمی آشکار به این مراکز است و باید این مراکز نقشی فراتر از این نوع تعریف را ایفا نمایند.

ضرورت تقویت جایگاه مراکز مشاوره در ساختار دانشگاه ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان در بازدید از مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشگاه بیرجند و در جمع کارکنان این مرکز با بیان مطلب فوق اضافه کرد: محدود کردن مراکز مشاوره به یک کلینیک آن هم برای موارد خاص ظلمی آشکار به این مراکز است و باید این مراکز نقشی فراتر از این نوع تعریف را ایفا نمایند.

وی در ادامه یادآور شد: مراکز مشاوره در پیشگیری از موانع رشد روانی دانشجویان دانشگاه، به اموری مانند آسیب شناسی و بهبود انگیزه های پیشرفت علمی در دانشکده ها نیز اهتمام ویژه مبذول دارند.

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: توجه و عنایت به سلامت روان بیش از سلامتی جسمی اهمیت دارد؛ چرا که حفظ سلامت روانی می تواند تا حدود زیادی تضمین نماینده سلامت جسمی دانشجویان هم محسوب گردد و این مهم در شرایط کرونایی بیش از پیش مورد توجه و اهمیت است و جا دارد مشاورین سطح مهارت خویش را بر اساس احتیاج های پسا کرونایی تقویت نمایند و بتوانند پاسخگویی احتیاج های نو مراجعه نمایندگان باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2065

به "ضرورت تقویت جایگاه مراکز مشاوره در ساختار دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تقویت جایگاه مراکز مشاوره در ساختار دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید