صادرات مجدد کالاهای خراسان رضوی به وسیله عمان در دستور کار است

به گزارش هولی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: صادرات مجدد کالاهای خراسان رضوی به وسیله کشور عمان در دستور کار بوده و با بعضی از شرکت ها در این زمینه مکاتبه شده است.

صادرات مجدد کالاهای خراسان رضوی به وسیله عمان در دستور کار است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

علی رسولیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: هم اکنون عمان یکی از مقاصد صادراتی برای کالاهای خراسان رضوی به ویژه در موضوع صادرات مجدد بوده تا بتوان از ظرفیت های موجود در این کشور به ویژه در حوزه تعرفه های صادراتی بهره برد.

وی ادامه داد: با بعضی از شرکت های استانی که کیفیت کالاهای تولیدی آنها در حد مساعد بوده و احتیاج به بازار در کشورهای دیگر دارند مکاتبه شده تا با همکاری و تفاهم با هیئت های مالی وارد شده از این کشور برای ارسال کالای نیم ساخته و صادرات مجدد آنها رایزنی داشته باشند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری خراسان رضوی بیان نمود: همچنین با رایزن بازرگانی در عمان توافق شده تا در خصوص واگذاری غرفه های فروشگاه های زنجیره ای برای عرضه کالاهای خراسان رضوی اقدامات لازم را انجام دهند.

رسولیان ادامه داد: یکی از این اقدامات بازرسی از کارخانجات معتبر و دارای برند در خراسان رضوی است تا کیفیت تولیدات برای آنها تعیین شده تا در اختیار قرار دادن غرفه برای طرف عمانی نیز مفید باشد.

وی تأکید کرد: واحدهایی که توان رقابت با محصولات خارجی را دارند می توانند از ظرفیت کشور عمان استفاده داشته باشند زیرا این کشور در موضوع تجارت خارجی دارای مزایایی است که صنعتگران می توانند از آن استفاده مناسب داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 448

به "صادرات مجدد کالاهای خراسان رضوی به وسیله عمان در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات مجدد کالاهای خراسان رضوی به وسیله عمان در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید