ساعت 14 میلیون دلاری در حراج کریستی ، تصاویر تعدادی از ساعت ها

به گزارش هولی، یک ساعت قدیمی قرار است در حراج کریستی با قیمتی بین 7 تا 14 میلیون دلار به فروش برسد. بالاترین پرداخت برای یک ساعت 17.8 میلیون دلار بوده است.

ساعت 14 میلیون دلاری در حراج کریستی ، تصاویر تعدادی از ساعت ها

به گزراش بلومبرگ، یک ساعت مچی متعلق به شرکت پتک فیلیپ قرار است ماه آینده در حراج کریستی هنگ کنگ با قیمتی بین 7 تا 14 میلیون دلار به فروش گردد. این ساعت منحصر به فرد به دهه 1950 میلادی تعلق دارد.

در این ساعت پتک فیلیپ که بدنه آن از طلای 18 عیار ساخته شده، از رنگ های صورتی روشن، طلایی و آبی در وسط استفاده شده و با نام Gobbi شهرت دارد. گابی نام یک فروشگاه 180 ساله در شهر میلان است که این ساعت اولین بار در آنجا به فروخته شده است. این حراجی با حضور خبرنگاران متعدد برگزار خواهد شد.

قرار است مراسم حراج این ساعت یک ماه دیگر در هنگ کنگ برگزار گردد. به نظر میرسد کلکسیونرهای آسیایی و علی الخصوص چینی علاقه زیادی به این ساعت نشان داده اند. شرق آسیا بزرگترین بازار ساعت های سوییسی و گران قیمت در سراسر جهان به حساب می آید.

تعدادی از ساعت های حراجی در کریستی هنگ کنگ

البته اعتراضات اخیر هنگ کنگ موجب کاهش چشمگیر فروش ساعت های سوییسی در این کشور شده و کمپانی هایی مثل هرمس و LVMH مجبورند کاهش فروش ساعت های خود را در بازار کشورهای دیگر جبران نمایند.

تا به امروز گران ترین ساعت فروش رفته در یک حراجی ، ساعت رولکس متعلق به پائول نیومن است. این ساعت در سال 2017 با قیمت 17.8 میلیون دلار به فروش رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 539

به "ساعت 14 میلیون دلاری در حراج کریستی ، تصاویر تعدادی از ساعت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت 14 میلیون دلاری در حراج کریستی ، تصاویر تعدادی از ساعت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید