چطور برای سفر به سنگاپور در 5 روز برنامه ریزی کنیم؟

به گزارش هولی، برنامه سفر به سنگاپور در 5 روز

اگر قصد سفر با خانواده را دارید یا می خواهید که سفری پر هیجان و پر از تفریح را داشته باشید، ما در مجله خبرنگاران به شما برنامه سفر به سنگاپور در 5 روز را پیشنهاد می دهیم. به شما در این برنامه شرح می دهیم که در هر روز چه کارهایی را انجام دهید. به کجاها بروید. غذا را چه موقع و در کجا سفارش دهید. با بچه ها خود به چه پارک هایی بروید. از کدام جاذبه های سنگاپور دیدن کنید و در نهایت چگونه هتل خود را رزرو کنید. برای آشنایی با برنامه سفر به سنگاپور در 5 روز حتما این مطلب مجله خبرنگاران را دنبال کنید.

چطور برای سفر به سنگاپور در 5 روز برنامه ریزی کنیم؟

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

برنامه سفر به سنگاپور در 5 روز

روز اول - ورود به سنگاپور و بازدید از ایالت تفریح

روز دوم - گشت و گذار در شهر

روز سوم - گشت و گذار در محله های پر رفت و آمد

روز چهارم - بازدید از حیات وحش در سنگاپور

روز پنجم - روز خرید و بازگشت به خانه

روز اول - ورود به سنگاپور و بازدید از ایالت تفریح

پس از ورود به هتل و دریافت اتاق، صبحانه را در اتاق سفارش داده و برای رفتن به ایالت تفریح یعنی سنتوسا سنتوزا تاکسی بگیرید. می توانید از هتل بخواهید که برای شما اوبر بگیرد یا اینکه با وسایل حمل و نقل عمومی خود را به این پارک تفریحی برسانید. نه تنها بچه ها بلکه بزرگسالان نیز برای این پارک و جزیره تفریحی ثانیه ها را می شمارند. این پارک تفریحی که در جنوب سنگاپور قرار گرفته است می تواند تمام روز شما را سرگرم نگه دارد. بازدید خود از پارک را با استودیوهای جهانی سنگاپور و دیدن پارک ژوراسیک آغاز کنید. برای ناهار می توانید به کافه ها و باشگاه های ساحلی تانجونگ Tanjong Beach بروید. ناهار ساده ای را در اطراف استخر یا حتی درون قایق های شناور در استخر سفارش دهید.

پس از آن به دیدن بندر عجایب گمشده بروید. سرسره های آبی سوار شوید یا هر تفریح دیگری را که می پسندید انجام دهید. برای شام نیز به سمت منطقه کوایساید ایله Quayside Isle در قسمت بالای سنتوسا اتوبوس سوار شوید. در این ناحیه می توانید از بین رستوران هایی با غذاهای یونانی، پیتزاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی و … انتخاب نموده و هرچه که دوست دارید بر طبق ذائقه خود سفارش دهید. در نهایت به سمت هتل اتوبوس سوار شده و خود را برای هیجان روز بعد آماده نمایید.

روز دوم - گشت و گذار در شهر

در این روز از سفر به سنگاپور در 5 روز خود، به سمت چرخ و فلک سنگاپور سنگاپور Flyer بروید تا بتوانید نمایی 360 درجه از کل شهر را در زیر پای خود ببینید. مکان بازدید در ارتفاع 165 متری سطح زمین قرار گرفته است. بنابراین اگر ترس از ارتفاع دارید، بهتر است آن را در اینجا کنار گذاشته و سعی کنید تا با آن مقابله کنید. اگر صبح زود سوار این چرخ و فلک شوید، می توانید نمایی عالی از شهر را ببینید و از دور با دیگر جاذبه های سنگاپور آشنا شوید.

پس از آن به سمت موزه هنرهای علمی در خلیج مارینا بی Marina Bay Sands بروید. اگر روز آدینه به این موزه بروید، هر 4 کودک زیر 12 سال، هزینه ورودی نداشته و رایگان خواهد بود. برای آشنایی با افتتاحیه آثار هنری موزه می توانید یک راهنما برای شرح موزه درخواست دهید. در اطراف این خلیج و ساختمان معروف سنگاپور، رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که به راحتی می توانید ناهار خود را در آن ها سفارش دهید. پس از ناهار، به سمت پاساژ مارینا بی سندز برای خرید بروید. اگر هم قصد خرید ندارید، با این حال دیدن این پاساژ و مرکز خرید زیبا را از دست ندهید.

در اینجا برندهای معروفی همانند ونتا Veneta، چایومت Chaumet و بسیاری از برندهای معروف سنگاپور فروشگاه دارند. اگر می خواهید که گشت خود را در این روز کامل کنید سوار کروز رودخانه تاریخی سنگاپور شوید. در پشت کشتی بنشینید و از نماهای زیبا منطقه و خلیج مارینا در هنگام غروب و با نماهای چراغانی شب لذت ببرید.

روز سوم - گشت و گذار در محله های پر رفت و آمد

روز سوم خود را در سفر به سنگاپور در 5 روز بین محله های چایناتاون چاینا تاون، لیتل ایندیا Little India و تیونگ باهرو Tiong Bahru تقسیم کنید. این 3 محله از جمله محله های شلوغ و پربازدید سنگاپور است. در هنگام صبح خود را به چایناتاون برسانید و صبحانه را در رستورانی همانند رستوران Maxewell Food Centre سفارش دهید. برای صبحانه می توانید مربای نارگیل با نون تست، تخم مرغ آبپز شده عسلی و کوپی (Kopi) نوعی قهوه محلی سفارش دهید. در این محله دو بنای موزه و عبادتگاه قرار گرفته است که می توانید تاریخ و فرهنگ این ناحیه از شهر را در آن ها تماشا کنید.

پس از ناهار به سمت محله شلوغ لیتل ایندیا بروید. مکانی شبیه به هند اما در سنگاپور است که در آن رستوران های هندی بسیاری دیده می گردد. می توانید ناهار را به جای چیناتاون در این محله سفارش دهید. برای غذاهای دریایی همانند ماهی می توانید در رستوران بنانا لیف آپولو (The Banana Leaf Apolo) غذای خود را سفارش دهید. در این محله عبادتگاه زیبایی به نام 12 سری ویراماکالیامان (12 Sri Veeramakaliamman) وجود دارد که مقصد بعدی شما خواهد بود. برای خرید می توانید در میان مغازه های این محله بگردید و بهترین خرید خود را در سفر به سنگاپور در 5 روز در اینجا داشته باشید.

اگر به دنبال مکان هایی برای خریدهای ارزان تر هستید به جای محله لیتل ایندیا به سمت تیونگ باهرا بروید.

در این محله ردیف هایی از مغازه های متنوع را پیدا خواهید کرد که اجناسی مانند کتاب ها، لباس ها و انواع سی دی و آلبوم های موسیقی را می فروشند. در منطقه مسکونی که در حوالی این بازار قرار گرفته است می توانید خانه هایی که نشان دهنده تاریخ و سنت سنگاپور بوده و جزو میراث این کشور است، ببینید. برای شام در این منطقه می توانید یکی از غذاهای محلی سنگاپور همانند چو کو Chwee Kueh را سفارش دهید. غذایی که نوعی کیک برنجی به حساب می آید.

روز چهارم - بازدید از حیات وحش در سنگاپور

در این روز خود را به پارک های حایت وحش سنگاپور برسانید. مکان ها و جاذبه هایی مانند د ریور سافاری (the River Safari)، باغ وحش سنگاپور (سنگاپور Zoo) و سافاری شبانه (Night Safari) را در لیست کارهای سفر به سنگاپور در 5 روز خود بگنجانید. می توانید از تمام این 3 جاذبه در یک روز دیدن کنید. اول روز خود را با سافاری رودخانه در میان باغ وحش آغاز کنید. اینجا می توانید اولین سافاری رودخانه ای جهان را امتحان کنید. در این باغ وحش حیواناتی مانند جگوار و ماناتیز، پانداهای بزرگ و معروفی به نام کای کای و جیا جیا را خواهید دید. کروز رودخانه آن حدود 10 دقیقه طول خواهد کشید. پس از آن در پارکی به اندازه 28 هکتار مساحت بچرخید و از 11 منطقه باغ وحش آن تا جایی که خسته نشده اید، دیدن کنید. وارد قسمت جنگل های بارانی شوید یا به دیدن آکواریوم بروید. از محیطی مشابه آب و هوای استرالیا به همراه کانگروهای آن دیدن کنید. به بچه ها خود اجازه دهید که در منطقه زمین بازی آبی، بازی نمایند.

اگر می خواهید که سافاری شبانه این باغ وحش را شرکت کنید به شما پیشنهاد می دهیم که سوار ماشین های پارک شوید. در سفر به سنگاپور در 5 روز و در باغ وحش به مدت 36 دقیقه سوار تراموای پارک شوید و از میان مناطق آفریقایی و یا هند-مالایی گذر کنید. برای شام نیز در این پارک رستوران هایی مانند اولو اولو Ulu Ulu Safari Restaurant مکانی است. جایی که در آن می توانید برنج پخته شده به شیوه سنگاپوری، مرغ و جوجه و دیگر غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

روز پنجم - روز خرید و برگشت به خانه

سفر به سنگاپور در 5 روز بدون خرید کامل نمی گردد. به خیابان معروف سنگاپور به نام خیابان اورچارد اورچارد Road بروید. این خیابان از مشهورترین منطقه های خرید در این شهر است که در آن برندهای معروف جهانی فروشگاه دارند. در اینجا شما هر برندی را که بخواهید پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال قیمت های بهتری برای اجناس هستید، می توانید به محله هایی همانند بوگیس Bugis و حاجی لین Haji Lane در بعد از ظهر بروید. این دو ناحیه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به سادگی می توانید با پیاده روی بین آن ها رفت و آمد داشته باشید. این دو محله به خاطر فروش لباس های ارزان قیمت و بدون برند مشهور است. در این ناحیه می توانید از بین رستوران های غذاهای درایی، غذاهای هندی، غذاهای چینی و مدرن اروپایی یکی را انتخاب نموده و شام خود را سفارش دهید. در نهایت خود را برای برگشت به هتل و فرودگاه و خروج از سنگاپور آماده کنید.

برای پرواز سعی کنید حداقل 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما برای سفر به سنگاپور در 5 روز هستید، می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید. همچنین به راحتی و با انتخاب محله مورد نظرتان در سنگاپور می توانید هتل خود را انتخای نموده و اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید. اگر به تنهایی و بدون تور به این شهر سفر می کنید، برای آشنایی بیشتر می توانید راهنمای سفر به سنگاپور را در مجله خبرنگاران خوانده و با اطلاعات بیشتری آماده سفر شوید. همچنین هر کدام از جاذبه های سنگاپور را که در این برنامه سفر نام برده ایم، به طور مجزا در مجله معرفی شده اند. امیدواریم بهترین سفر خود را به این کشور داشته باشید.

منبع: visitسنگاپور.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 374

به "چطور برای سفر به سنگاپور در 5 روز برنامه ریزی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور برای سفر به سنگاپور در 5 روز برنامه ریزی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید