ساخت 1000 واحد مسکونی در اسلامشهر کلید خورد

به گزارش هولی، تهران (پانا) - با حضور وزیر راه و شهرسازی مراسم کلنگ زنی پروژه 1000 واحدی مسکونی - خدماتی یاس سفید متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار و عملیات اجرایی آن شروع شد.

ساخت 1000 واحد مسکونی در اسلامشهر کلید خورد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی پروژه 1000 واحدی مسکونی - خدماتی یاس سفید متعلق به شرکت ایجاد محیط وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرک واوان واقع در اسلام شهر برگزار گردید.

در این مراسم که همزمان با چهل و دومین سالگرد افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برپا شد، علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، علی عظیمی، مدیرعامل شرکت ایجاد محیط و مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلام شهر نیز حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

لازم به ذکر است امروز پس از این مراسم، وزیر راه و شهرسازی با حضور در چندین پروژه عمرانی دیگر، اقدام به کلنگ زنی جهت شروع عملیات ساخت این پروژه ها خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1610

به "ساخت 1000 واحد مسکونی در اسلامشهر کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 1000 واحد مسکونی در اسلامشهر کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید