دانلود والپیپرهای iOS 18 در حالت های لایت و دارک

به گزارش هولی، در رویداد WWDC 2024 اعلامیه های مختلفی برای همه سیستم عامل های اپل در دسترس نهاده شد. حتی نسخه دوم visionOS که کمتر از یک سال پس از عرضه اولیه اش می گذشت، معرفی گردید. با به روزرسانی های تازه، اپل هر سال یک سری تصاویر پس زمینه تایید شده را ارائه می دهد. اگر مشتاق هستید تازهترین طرح های اپل را بدون انتظار تا عرضه رسمی در ماه سپتامبر داشته باشید، می توانید همین امروز والپیپرهای iOS 18 در حالت های لایت و دارک را دانلود کنید.

دانلود والپیپرهای iOS 18 در حالت های لایت و دارک

دانلود والپیپر iOS 18 در حالت های لایت و دارک

امروزه اگرچه هوش مصنوعی شرکت اپل تحت عنوان Apple Intelligence بسیار مورد توجه واقع شده است، به روزرسانی های قابل توجه دیگری هم برای iOS 18 ایجاد شد که نظر بسیاری را به خود جلب کرد. علاقه مندان به والپیپر شادمان خواهند شد که بدانند با این به روزرسانی، می توان آیکون ها را دقیقا در جای دلخواه در صفحه اصلی قرار داد. افراد بسیاری منتظر این ویژگی بودند و حالا برای کاربرانی که اهل جیلبریک نیستند، هم در دسترس است و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

علاوه بر این، اپل امکان تغییر آیکون ها را بر اساس حالت های لایت و دارک فراهم نموده است. پس به راحتی می توانند رنگ آیکون ها را به دلخواه خود تغییر دهند و آن ها را با رنگ والپیپر هماهنگ نمایند.

اکنون می توانید هر هشت نسخه از والپیپرهای iOS 18 در حالت های لایت و دارک را دانلود کنید.

سخن انتهای

در انتها می توان گفت که اپل با به روزرسانی های نو خود بار دیگر نشان داد که در ارائه تجربه کاربری بی نظیر به مشتریان خود تلاشی بی وقفه دارد. از تغییرات هوشمندانه در سیری گرفته تا قابلیت های نو و کاربردی در iOS 18، همه و همه گواه بر این است که اپل همیشه در پی ارائه برترین ها به کاربران خود است و شاید بعد از این آپدیت هیجان انگیز، هر کسی را به خرید گوشی آیفون وسوسه کند. بنابراین، اگر مشتاق هستید تا تجربه ای متفاوت و مجذوب کننده از سیستم عامل اپل داشته باشید، همین امروز اقدام به دانلود والپیپرهای نو و بهره مندی از ویژگی های نوین iOS 18 کنید.

منبع: idownloadblog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1403 بروزرسانی: 12 تیر 1403 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2329

به "دانلود والپیپرهای iOS 18 در حالت های لایت و دارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود والپیپرهای iOS 18 در حالت های لایت و دارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید