خط فراوری تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور صالحی به بهره برداری رسید

به گزارش هولی، خط فراوری تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در یکی از کارگاه های این سازمان افتتاح شد.

خط فراوری تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور صالحی به بهره برداری رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خط فراوری تمام اتوماتیک ماسک سه لایه روز سه شنبه با حضور علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در یکی از کارگاه های این سازمان مورد افتتاح و بهره برداری نهاده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، خط فراوری تمام اتوماتیک ماسک سه لایه در سازمان انرژی اتمی با توجه به شیوع و گسترش بیماری covid-19 و اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، با دستور صالحی و همت متخصصان این سازمان افتتاح و راه اندازی شد و آماده تأمین ماسک مورد احتیاج کارکنان صنعت هسته ای است.

این خط فراوری با بهره گیری از جدیدترین متدها و ابزارهای روز قابلیت فراوری 80 عدد ماسک در هر دقیقه را داشته و با راه اندازی دستگاه های بعدی در آینده ای نزدیک، امکان فراوری بیشتر ماسک های بهداشتی در این کارگاه میسر خواهد بود.

همچنین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، بخشی از ماسک های فراوریشده توسط سازمان انرژی اتمی ایران در اختیار جامعه پزشکی، مدافعان حوزه سلامت و سایر اقشار قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1316

به "خط فراوری تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور صالحی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط فراوری تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور صالحی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید