خبرهای پکن از 5 واکسن کرونا ساخت چین

به گزارش هولی، خبرنگاران : سخنگوی وزارت خارجه چین در خصوص آخرین شرایط فراوری واکسن های ضد کرونا ساخت این کشور گفت: هم اکنون مرحله نهایی آزمایش بالینی پنج نوع واکسن ضد کرونا فراوری چین در کشورهایی مانند امارات متحده عربی، برزیل، پاکستان و پرو در حال اجرا است.

خبرهای پکن از 5 واکسن کرونا ساخت چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، جائو لی جیانگ روز چهارشنبه در کنفرانس خبری در پکن اضافه نمود: در عین حال، چند واکسن کرونای دیگر نیز در حال اجرا آزمایش های بالینی مرحله اول و دوم است.

وی توضیح داد: چین آماده است برای تحقق دسترسی و مقرون به صرفه بودن واکسن کرونا در کشورهای در حال توسعه، کوشش کند.

واکنش چین به حمله پمپئو به سیاست های مذهبی چین

جائو لی جیانگ در ادامه گفت که سیاستمداران بعضی کشورها از جمله ایالات متحده باید دست از دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر با استفاده از مسایل مذهبی بردارند.

وی اظهار کرد: پکن همچنین به کشورهای مربوطه توصیه می نماید که نگذارند ایالات متحده از آن ها استفاده کند.

بر اساس گزارش ها، پمپئو در سومین نشست وزرا برای پیشبرد آزادی مذهبی که به صورت مشترک توسط وزرای خارجه آمریکا و لهستان برگزار گردید از سیاست های مذهبی چین انتقاد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به این انتقادها گفت: تعداد اندکی از سیاستمداران آمریکا مانند پمپئو عادت دارند با استفاده از موضوعاتی مانند آزادی مذهبی به کشورهای دیگر تهمت بزنند.

او گفت: چین بارها مخالفت کامل خود را در این باره ابراز نموده است ما همچنین کاملا با همکاری کشورهای مربوط با آمریکا به منظور دخالت در امور داخلی سایر کشورها مخالفت می کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1343

به "خبرهای پکن از 5 واکسن کرونا ساخت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای پکن از 5 واکسن کرونا ساخت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید