خبرنگاران رییس اتاق اصناف: بازار مرغ در البرز به سمت اشباع و تعدیل قیمت است

به گزارش هولی، کرج - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه طرح های ضربتی برای تامین گوشت مرغ با قیمت متعادل در استان اجرایی شده است ،گفت: بازار گوشت مرغ در این استان به سمت اشباع و تعدیل قیمت است.

خبرنگاران رییس اتاق اصناف: بازار مرغ در البرز به سمت اشباع و تعدیل قیمت است

بهروز حصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اکنون توزیع مرغ منجمد به صورت انبوه با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان در شهرستان های استان البرز ادامه دارد.

وی بیان داشت: بازرسان اتاق اصناف همه روزه افزون بر انجام مأموریت نظارت بر محدودیت های کرونایی، فرایند توزیع مرغ را نیز در اولویت کار خود قرار داده و با متخلفان برخورد قانونی می نمایند.

رییس اتاق اصناف استان البرز در بخش دیگری از سخنانش به همکاری بسیار خوب واحدهای صنفی در اجرای طرح محدودیت های 2 هفته ای کرونایی اشاره نمود و یادآورشد که بیش از 95 درصد متصدیان واحدهای صنفی با وجود زیان های اقتصادی، اقدام به تعطیلی واحدهای تجاری خود کردند که جای تقدیر دارد.

حصاری گفت: تعداد محدودی واحد صنفی ازاین قانون سرپیچی کردند که برای آنها اخطار صادر شد.

وی گفت: بازرسان اتاق اصناف و سایر ارگان ها ذیربط با اجرای محدودیت های 2 هفته ای کرونایی در کشور و استان البرز بیش از 60 هزار واحد صنفی مختلف را بازدید کردند.

حصاری اعلام کرد که با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور در مناطق قرمز کشور، واحدهای صنفی متخلف که از این قانون تمرد نمایند، مشمول اعمال قانون می شوند.

رییس اتاق اصناف البرز بیان داشت: واحدهای صنفی ضروری با رعایت پروتکل های بهداشتی فقط مجاز به فعالیت هستند که این واحدها نیز باید قبل از ساعت 21 (آغاز ساعت منع تردد) نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نمایند.

در استان البرز بیش از 120 هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت می نمایند.

طرح محدودیت ها کرونایی از یکم تا پانزدهم آذرماه در مناطق قرمز کرونایی کشور اجرایی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1365

به "خبرنگاران رییس اتاق اصناف: بازار مرغ در البرز به سمت اشباع و تعدیل قیمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس اتاق اصناف: بازار مرغ در البرز به سمت اشباع و تعدیل قیمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید