خبرنگاران تمام تلاشمان صعود تیم شهرداری به لیگ یک کشور است

به گزارش هولی، بندرعباس- خبرنگاران- مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پس از قرعه کشی مسابقه لیگ دسته دوم باشگاه های کشور گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری، شورای شهر، کادر فنی و بازیکنان تیم اینست که در این فصل به لیگ یک صعود کنیم.

خبرنگاران تمام تلاشمان صعود تیم شهرداری به لیگ یک کشور است

محمد رحیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در قرعه سختی قرار گرفته ایم اما نمی توان گفت کدام گروه آسان تر یا کدام گروه سخت تر است.

وی بیان داشت: درطول مسابقه می توان تیم ها را شناخت چرا که تیم هایی هستند بازیکنان شناخته شده ای ندارند اما یک تیم هماهنگ نشان می دهند و می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهارداشت: این که این فصل پیروز شدیم تمرین ها را زودتر شروع کنیم و بازیکنان را به موقع جذب کنیم، اتفاق بسیار خوبی بود اما دلیل نمی شود که همه مسائل تیم تمام شده است.

رحیمی ادامه داد: شهردار بندرعباس و رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به دنبال آن هستند که تیم با کمترین دغدغه اقتصادی وارد مسابقه شود، اما همان طوری که می دانیم مسائل اقتصادی برای همه تیم ها بوده و ما هم این از این مسائل مبرا نیستیم اما امیدوارم که این مسائل باعث نشود که تیم ضربه بخورد.

وی گفت: تمامی بازیکنانی که به خدمت گرفته ایم با نظر ابراهیم باعثی سرمربی تیم بوده و ایشان برای پیروزیت بیشتر پیشنهاد جذب چند بازیکن دیگر هم داده که به احتمال چند بازیکن دیگر قبل از شروع بازی ها به تیم اضافه خواهند شد.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این دوره از رقابت های لیگ دسته دوم در گروه الف با تیم های سپید رود رشت، اسپاد تهران، علم و ادب و محتشم (آذر کوثر) تبریز، ویستا توربین تهران، فولاد نوین اهواز، نفت و گاز گچساران، شهرداری همدان، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، مسن نوین کرمان و امید گناوه دیدار خواهد کرد.

در گروه ب این رقابت ها نیز میلاد مهر تهران، شهدای بابلسر، پاس همدان، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، شمس آذر قزوین، سردار بوکان، عقاب تهران، مس شهر باشک، اترک بجنورد، شاهین بندر عامری، شهرداری بم، شهید قندی یزد و نفت امیدیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم با کسب 34 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1395

به "خبرنگاران تمام تلاشمان صعود تیم شهرداری به لیگ یک کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمام تلاشمان صعود تیم شهرداری به لیگ یک کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید