حضور فیزیکی دانشجو در کلاس های عملی و کارگاهی اجباری نیست

به گزارش هولی، تمدید محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حالی است که قرار بود کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ها در تیرماه برگزار گردد. معاون دانشگاه شریف می گوید: کلاس های عملی به صورت مجازی در حال برگزاری است و حضور فیزیکی دانشجو الزامی نیست.

حضور فیزیکی دانشجو در کلاس های عملی و کارگاهی اجباری نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

داود رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره شرایط برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی باوجود تمدید محدودیت های جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهارداشت: کلاس های عملی و آزمایشگاهی به صورت مجازی برگزار شده و در حال برگزاری است.

وی گفت: درباره کلاس هایی که در برگزاری آنلاین مشکل داشتند به تعداد محدود و با حضور محدودیت دانشجویان، به شرط تمایل دانشجو کلاس به صورت حضوری برگزار می گردد.

رشتچیان ادامه داد: بنابراین اگر بچه ها علاقه داشته باشند می توانند در کلاس عملی و آزمایشگاه دانشگاه حضور پیدا نمایند اما حضور اجباری نیست.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور از شنبه 28 تیرماه ادارات با دو سوم کارکنان فعالیت می نمایند و این هفته هم محدودیت ها تمدید شد.

تمدید محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حالی است که قرار بوده کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ها در تیرماه برگزار گردد که به این ترتیب برگزاری حضوری این کلاسها با ابهاماتی رو به رو شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1157

به "حضور فیزیکی دانشجو در کلاس های عملی و کارگاهی اجباری نیست" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور فیزیکی دانشجو در کلاس های عملی و کارگاهی اجباری نیست" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فیزیکی دانشجو در کلاس های عملی و کارگاهی اجباری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید