جان باختن 6 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته

به گزارش هولی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 917 نفر اطلاع داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.

جان باختن 6 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته

دکتر پرویز یزدانپناه اضافه کرد: هم اکنون 334 بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 178 نفر مبتلای قطعی و 31 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 67 هزار و 165 مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام نمود: از 930 جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود 30 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند و از 561 نمونه رپید تست حدود 14 درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه و بهمئی بودند.

یزدان پناه توضیح داد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به وسیله مردم و اصناف فرایند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد. بنابراین از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همانند گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت کنند تا ان شاءالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در ایر کرونا برسیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی اعلام کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها ،عدم حضور در تجمعات و مکان های شلوغ و پر تردد و تزریق واکسن را هرگز نباید فراموش کنید تا انشاالله بتوان شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1810

به "جان باختن 6 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 6 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید