تولید حدود 760 هزار واحد ماسک در روز

به گزارش هولی، مدیر کل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت گفت: در شرایط فعلی ماشین آلات ثابت ما با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند که نتیجه آن تولید حدود 760 هزار واحد ماسک در روز است.

تولید حدود 760 هزار واحد ماسک در روز

کیوان گردان مدیر کل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره دستگاه های تولید ماسک شب گذشته وارد کشور شدند، گفت: از همان ابتدا تمرکز گذاری های بر افزایش تولید داشتیم تا بتوانیم نیاز کشور را در زمینه تولید ماسک تأمین کنیم و به همین دلیل برای واردات دستگاه های تولید ماسک افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و ساخت دستگاههای خطوط تولید ماسک برنامه ریزی کردیم.

او تاکید کرد: در شرایط فعلی نیاز کشور قابل پیش بینی و معین دقیق نیست اما با اقدامات مناسبی که اجرا شده است از جمله واردات و تعدادی ماسک و افزایش تعداد دستگاه ها در واحد های تولیدی امیدوار هستیم که به زودی نیاز کشور رفع شود.

گردان گفت: در شرایط فعلی ماشین آلات ثابت ما با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند که نتیجه آن تولید حدود 760 هزار واحد ماسک در روز است اما کفاف نیاز داخل را نمی دهند و به همین دلیل به دنبال واردات این اقلام و افزایش خطوط تولیدی بودیم.

مدیر دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت با تأکید بر اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی به دنبال نصب هر چه سریعتر این دستگاه های وارد شده هستند، بیان نمود: افزایش ظرفیت خطوط تولیدی می تواند نیاز کشور از ماسک را رفع کند؛ در چند روز گذشته مقدار مناسبی ماسک است طریق وزارت صنعت وارد کشور شد که تا به رفع نیاز کشور از این محصول کمک کند.

گردان تاکید کرد: فرآیند واردات دستگاه های ذکر شده در حال تکمیل است و به زودی وارد چرخه تولید مسکن در کشور می شوند اخبار دقیق مربوط به واردات دستگاه های تولید ماسک فردا ارائه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 918

به "تولید حدود 760 هزار واحد ماسک در روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید حدود 760 هزار واحد ماسک در روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید