بعد از گذشت 4 ماه، دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان رفع توقیف نشده است

به گزارش هولی، مسئول جامعه اسلامی دانشجویان صنعتی سیرجان گفت: در روز 16 آذر به دلیل مطالبه گری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه در مورد خوابگاه ها حکم توقیف دفتر ما صادر شد و با گذشت 4 ماه، دفتر تشکل ما باز نشده است.

بعد از گذشت 4 ماه، دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان رفع توقیف نشده است

هادوی، مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد توقیف دفتر جامعه اسلامی سیرجان گفت: در روز 16 آذر به دلیل مطالبه گری توسط ما در مورد خوابگاه ها این حکم صادر شد. ریشه این قضیه در تریبون آزادی است که با موضوع سازش یا مقاومت برگزار و در آن درباره حق خواهی دانشجویان و استکبارستیزی صحبت کردیم.

هادوی گفت: به دلیل توهین و افترا و نشر اکاذیب حکم 3 تا 6 ماه توقیف دفتر جامعه اسلامی را تایید کردند. بعد از این جریان جلسه هیات منصفه ای با حضور مسئول نهاد رهبری و ریاست دانشگاه صنعتی سیرجان به همراه نماینده وزیر علوم، دو استاد هیات علمی و دو دانشجو که اصلا عضو جامعه اسلامی نبودند، تشکیل دادند و حکم توقیف 4 ماهه دفتر ما که توسط هیات نظارت صادر شده بود را تایید کردند.

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان اضافه نمود: متاسفانه نهاد رهبری هیچ همکاری با تشکل جامعه اسلامی دانشگاه انجام نداد و از حقوق ما دفاع نکرد. روز 16 آذر که حکم توقیف صادر شد و ما متقابلا از شورای نظارت مرکزی برای این موضوع شکایت کردیم. قرار بر این بود که قبل از انتخابات شورای مشخص برای رسیدگی به اعتراض ما تشکیل شود. همچنین این شورا متشکل از چهار نفر است که دو نفر نماینده نهاد رهبری دانشگاه و دو نفر دیگر نماینده وزارت علوم هستند.

وی ادامه داد: این موضوع را با وزارت علوم در میان گذاشتیم که متاسفانه به گفته آن ها بنا به دلایل نامعلومی این جلسه بعد انتخابات مجلس تشکیل می شود. در شرایطی که تشکل ها می توانند توان انتخاب اصلح را به دانشجویان نشان بدهند. این منطقی نیست که مانع فعالیت ما بشوند و در صورتی که 4 ماه از توقیف جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان می گذرد جلوی باز شدن دفتر را بگیرند.

هادوی گفت: سوال اینجاست که چرا رسیدگی به امور ما را به بعد از انتخابات موکول کردند؟ درخواست باز شدن دفترجامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان را داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 789

به "بعد از گذشت 4 ماه، دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان رفع توقیف نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از گذشت 4 ماه، دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان رفع توقیف نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید