برای مطالبه گری صحیح و درست جامعه کارگری همه باید همگام،همراه و همصدا با یکدیگر حرکت کنیم

به گزارش هولی، سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در دیدار و گفت وگو با اعضای خانه کارگر استان گفت: برای مطالبه گری صحیح و درست جامعه کارگری استان همه باید همگام، همراه و هم صدا با یکدیگر حرکت کنیم.

برای مطالبه گری صحیح و درست جامعه کارگری همه باید همگام،همراه و همصدا با یکدیگر حرکت کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این جلسه حمیدرضا پناه طی سخنانی اظهار کرد:خدمت به مردم و جامعه کارگری استان و حفظ کرامت کارگران در تمامی عرصه های اقتصادی، تولید و صنعت وظیفه همه ماست .

.وی در ادامه اضافه کرد:از همکاری و تجربیات ارزشمند شما استقبال نموده چرا که اعتقاد داریم یکی از اساسی ترین روینمودها در دستیابی به اهداف،ایجاد وحدت و همدلی بین جامعه کارگری و کارفرمایی استان است و قطعاً نقش خانه کارگر در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است.

پناه در ادامه اضافه کرد:زمانی می توانیم مطالبه گری صحیح و درستی داشته باشیم که همگام ،همراه و هم صدا با یکدیگر و با استفاده از ظرفیت کنندگان استان در راستا درست حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: تقویت سه جانبه گرایی به عنوان یکی از مهمترین و شاخص ترین روینمودها در کار محسوب می شود و توسعه و تقویت تعامل بین جامعه کارگری و کارفرمایی و بخش دولتی می تواند بسترهای لازم را به منظور حفظ و توسعه اشتغال و دستیابی به شکوفایی اقتصادی فراهم نماید.

رسولی دبیر اجرایی خانه کارگر استان نیز در مطالبی گفت: امیدواریم بتوانیم در کنار شما هر چه بیشتر به جامعه کارگری استان خدمت کنیم .وی اضافه کرد:خانه کارگر با تمام جایگاهی که در استان دارد در کنار شماست و قطعاً با مشارکت و هم افزایی بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد.

وی همچنین گفت: یکی از مهمترین اهداف خانه کارگر استان رفع مسائل جامعه کارگری است چرا که معتقدیم کارگران سرمایه های اصلی جامعه هستند و توسعه کشور در گرو تلاش بی وقفه کارگران است که بی ادعا کار می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1328

به "برای مطالبه گری صحیح و درست جامعه کارگری همه باید همگام،همراه و همصدا با یکدیگر حرکت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مطالبه گری صحیح و درست جامعه کارگری همه باید همگام،همراه و همصدا با یکدیگر حرکت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید