تور روسیه: اینفوگرافیک ، مهمترین شرکای صادراتی روسیه

به گزارش هولی، طبق داده های (WITS) کشور چین در صدر مهمترین شرکای صادراتی روسیه واقع شده است.

تور روسیه: اینفوگرافیک ، مهمترین شرکای صادراتی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس داده های راهکار تجارت یکپارچه دنیای (WITS)، نرم افزار تجاری بانک دنیای، مهم ترین شریک صادراتی روسیه تا کنون چین است، با سهمی معادل 13.4 درصد از کل صادرات. هلند در رده دوم قرار گرفته است. این احتمالاً به علت به اصطلاح اثر روتردام است. برای مثال، روتردام، به عنوان بزرگترین بندر اروپا، در بسیاری از آمارهای تجاری به عنوان یک مقصد به نظر می رسد، حتی اگر کالاها صرفاً در آنجا تخلیه شده و سپس از رودخانه راین به آلمان یا به وسیله کانال انگلیسی به انگلستان حمل شوند.

جدیدترین ارقام بعلاوه اهمیت روابط تجاری روسیه و آلمان را نشان می دهد - روسیه عمدتا نفت خام و گاز طبیعی به ارزش 19.4 میلیارد یورو به آلمان صادر کرد - این معادل 59 درصد از کل واردات آلمان از روسیه است. روسیه بعلاوه فلزات، محصولات نفتی و زغال سنگ را به آلمان عرضه می کرد.

از دیگر بازارهای مهم صادراتی روسیه می توان به بلاروس، ترکیه، کره جنوبی، ایتالیا و قزاقستان اشاره نمود. از سوی دیگر، سهم صادرات روسیه به بریتانیا و ایالات متحده تنها 3.1 درصد است. بر اساس محاسبات فعلی موسسه کیل برای اقتصاد دنیای نشان می دهد که تحریم های تجاری غرب بیشترین ضربه را به اقتصاد روسیه وارد می نماید. بر این اساس توقف تجارت با گاز طبیعی بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک | آمار فرایند نزولی محبوبیت بایدن

اینفوگرافیک | سرانجام رشد طبیعی جمعیت در دنیا

اینفوگرافیک | رتبه بندی قویترین ارتش های دنیا

منبع: Statista

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2054

به "تور روسیه: اینفوگرافیک ، مهمترین شرکای صادراتی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: اینفوگرافیک ، مهمترین شرکای صادراتی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید