امکان گوش دادن به پیغام های صوتی در پس زمینه برای کاربران iOS واتساپ فراهم شد

به گزارش هولی، اپلیکیشن واتساپ که در ماه های اخیر روی قابلیت های جدیدی کار می نماید، این بار به نظر می رسد که یکی از کاربردی ترین قابلیت های چند سال اخیر خود را در اختیار کاربران iOS قرار داده و آن ویژگی گوش دادن به پیغام های صوتی در پیش زمینه است. باید خاطر نشان کنیم واتساپ که حدود یک ماه پیش از آزمایش این ویژگی بسیار کاربردی خبر داده بود، امروز نسخه بهبود یافته آن را برای کاربران iOS منتشر کرد.

امکان گوش دادن به پیغام های صوتی در پس زمینه برای کاربران iOS واتساپ فراهم شد

در این راستا باید اشاره کنیم که نسخه 22.4.75 این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا به پیغام و فایل های صوتی در پس زمینه گوش دهند و در عین حال به صفحه چت دیگر دوستان خود مراجعه کنند. بعد از اینکه شما یک پیغام صوتی را پخش کردید و به صفحه اصلی این اپلیکیشن یا یک چت دیگر رفتید، پلیر صوتی نو در بالای برنامه به شکل یک نوار ظاهر می گردد.

بدون شک می توان گفت که ویژگی نو واتساپ جزو آن دسته از قابلیت هایی است که نبود آن در این اپلیکیشن به شدت احساس می شد، اما از این پس کاربران می توانند پس از پخش کردن پیغام یا فایل صوتی خود به صفحه چت دیگری بفرایند، برای دیگر دوستان خود پیغام ارسال کنند یا حتی کارهای دیگری را در محیط اپلیکیشن انجام دهند و دیگر نیازی نیست تا در صفحه محتوای صوتی در حال پخش باقی بمانند. باید خاطر نشان کنیم که این قابلیت فعلاً برای کاربران iOS منتشر شده و به نظر می رسد که به زودی برای کاربران اندروید و نسخه های وب نیز در دسترس قرار بگیرد.

پلیر صوتی واتساپ در حالی به این پلتفرم محبوب اضافه شده که این اپلیکیشن در ماه های اخیر قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم. به عنوان مثال می توان به امکان آنالیز پیغام های صوتی پیش از ارسال اشاره نمود که حداقل برای این اپلیکیشن یک پیشرفت بزرگ محسوب می گردد. کاربران می توانند با استفاده از آیکون مثلثی پخش، پیغام صوتی خود را گوش دهند، در صورت راضی نبودن از پیغام صوتی با استفاده از آیکون سطل زباله آن را حذف و در صورت رضایت هم آن را برای مخاطب ارسال کنند.

این پلتفرم محبوب در ادامه فرایند خوب، اخیراً خود از انتشار بازطراحی رابط تماس صوتی اطلاع داد. باید اشاره کنیم که این بخش از واتساپ پس از مدت طولانی مورد تغییر و تحول قرار گرفته است. در این بازطراحی، یک مربع خاکستری با لبه های گرد در مرکز صفحه تماس صوتی دیده می گردد و اطلاعاتی نظیر نام، شماره تماس، تصویر پروفایل مخاطب و بعلاوه مدت زمان مکالمه را به کاربر نشان می دهد. بعلاوه نوترین نسخه بتای واتساپ نشان می دهد که این شرکت روی بهینه سازی قابلیت های دوربین این اپلیکیشن به همراه تغییرات دیگر کار می نماید.

به عنوان مثال، نوار رسانه افقی با یک گزینه نو جایگزین شده است که درست مانند برنامه دوربین آیفون به طور مستقیم گالری را باز می نماید. این تغییر کاربران در هنگام عکس گرفتن حریم شخصی بیشتری خواهند داشت. باید یادآوری کنیم که اکنون کاربران با وارد شدن به بخش دوربین در واتساپ، حداقل 6 تا از آخرین تصاویر موجود در گالریشان ظاهر می گردد و این بهینه سازی به حفظ حریم شخصی کاربران یاری شایانی خواهد نمود.

به نظر می رسد که در روز های آینده شاهد رونمایی از قابلیت های نوی باشیم که واتساپ مدت هاست روی آن ها کار می نماید که از جمله آن می توان به اصلاح طراحی فهرست چت ها برای کاربران iOS اشاره نمود. این تغییر واتساپ، به صورت آزمایشی برای بعضی از کاربران اعمال شده و هدف این پلتفرم از این تغییر، بهبود رابط کاربری است تا کاربران راحت تر از قبل به فهرست چت های خود دسترسی پیدا کنند.

طبق گزارش WABetaInfo، واتساپ می خواهد صفحه فهرست چت خود را با طراحی کاربردی تری بهبود ببخشد. طبق اطلاعات این افشاگر در به روزرسانی آینده واتساپ یک گزینه ورودی نو برای Broadcast در فهرست مخاطبین کاربر خواهد آورد که زمانی که کاربر روی همان گزینه آغاز چت نو در بالا سمت راست ضربه بزند، در دسترس خواهد بود.

باید دید این پلتفرم محبوب و پرکاربر برای سال 2022 چه برنامه ای دارد و قرار است با چه قابلیت هایی کاربران خود را سوپرایز کند.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2023

به "امکان گوش دادن به پیغام های صوتی در پس زمینه برای کاربران iOS واتساپ فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان گوش دادن به پیغام های صوتی در پس زمینه برای کاربران iOS واتساپ فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید