امنیت زاکربرگ و خانواده اش 22.6 میلیون دلار خرج برداشت

به گزارش هولی، اگر چه رئیس فیس بوک در سه سال گذشته سالی تنها یک دلار حقوق گرفته، اما مخارج مختلف وی باعث شده هزینه های سرسام آوری به این شرکت تحمیل گردد.

امنیت زاکربرگ و خانواده اش 22.6 میلیون دلار خرج برداشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، فیس بوک هزینه اختصاص داده شده به حفظ امنیت مارک زاکربرگ و خانواده اش را در سال 2018 نسبت به سال 2017 دوبرابر نموده و به رقم سرسام آور 22.6 میلیون دلار رسانده است.

از این رقم 20 میلیون دلار به طور مستقیم به حفظ امنیت فیزیکی زاکربرگ و اعضای خانواده وی اختصاص یافته است. این در حالی است که در سال 2017 تنها 9 میلیون دلار خرج این کار شد. وی همچنین 2.6 میلیون دلار نیز برای نگهداری و پرواز با جت شخصی خود دریافت نموده که این رقم هم بنا بر اعلام مدیران فیس بوک در قالب برنامه امنیتی وی پرداخت شده است.

فیس بوک در سال گذشته با بحران های متعددی دست به گریبان بوده که از جمله آنها می توان به ادعای سواستفاده روسیه از این شبکه اجتماعی برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، رسوایی ناشی از سواستفاده کمبریج آنالیتیکا از اطلاعات کاربران فیس بوک و انتشار انبوهی از اخبار جعلی در فیس بوک اشاره نمود.

بر اساس اطلاعاتی که خود فیس بوک منتشر نموده، دریافتی شریل سندبرگ مدیر ارشد امور عملیاتی این شرکت در سال 2018 برابر با 23.7 میلیون دلار بوده که در مقایسه با رقم 25.2 میلیون دلار سال 2017 اندکی کاهش نشان می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 177

به "امنیت زاکربرگ و خانواده اش 22.6 میلیون دلار خرج برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت زاکربرگ و خانواده اش 22.6 میلیون دلار خرج برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید