اعزام 19 تیم به مسابقات قهرمانی کشور، مدیران واحدهای تولیدی حمایت کنند

به گزارش هولی، خبرنگاران/لرستان رئیس هیئت ورزش کارگری لرستان از اعزام 19 تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام 19 تیم به مسابقات قهرمانی کشور، مدیران واحدهای تولیدی حمایت کنند

حمیدرضا درویش پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توسط این هیئت 19 تیم ورزش کارگری استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

وی شرح داد: این تیم ها در قالب تیم های فوتسال، کوهنوردی، تنیس روی میز، کشتی آزاد و فرنگی، کوهنوردی، وزنه برداری، دوومیدانی، شطرنج آقایان و بانوان، شنا، فوتبال، کاراته، جودو بانوان، دو صحرانوردی، هندبال و ... به مسابقات اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه تیم های ورزش کارگری لرستان حرف های زیادی برای گفتن دارند، بیان نمود: در این اعزام ها تیم های لرستان حائز مقام های قابل توجهی نیز شده اند.

درویش پور همچنین به برگزاری 30 مسابقه و همایش های استانی و شهرستانی توسط هیئت ورزش کارگری استان اشاره کرد و اضافه نمود: همایش کوهپیمابی، فوتسال، پیاده روی خانوادگی، کشتی آزاد، بسکتبال، جودو، وزنه برداری، فوتبال، هندبال، دارت، شنا و ... از جمله این رقابت ها هستند.

رئیس هیئت ورزش کارگری لرستان کسب 18 مدال جهانی و 16 مدال کشوری توسط تیم های ورزشی استان را نشان از داشتن یک برنامه ریزی مدون و حمایت همه جانبه از ورزشکاران در این هیئت دانست.

این مسئول گفت: در صورت حمایت مدیران واحدهای تولیدی لرستان می توانیم قطع به یقین تعداد این مدال ها را بیشتر و بیشتر کنیم و نام لرستان را در ایران و جهان بیش ازپیش بر سر زبان ها بیندازیم.

وی حمایت و توسعه ورزش کارگری در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگری استان را اولویت جدی این هیئت اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر 34 انجمن و کمیته ورزشی کارگری در دو بخش بانوان و آقایان در استان فعالیت می کنند.

درویش پور مهم ترین مؤلفه در بخش ورزش کارگران را توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست و گفت: ترویج و همه گیر کردن ورزش همگانی در جامعه کارگری موجبات تامین و افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاء بهره وری را فراهم ساخته و هرگونه توسعه و شکوفایی اجتماعی موجب گردش بهینه چرخ اقتصادی و رونق آن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 703

به "اعزام 19 تیم به مسابقات قهرمانی کشور، مدیران واحدهای تولیدی حمایت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 19 تیم به مسابقات قهرمانی کشور، مدیران واحدهای تولیدی حمایت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید