ارتقای زیرساخت سامانه آموزشی دانشگاه صنعتی همدان از برنامه های نوروزی معاونت آموزشی است خبرنگاران

به گزارش هولی، مدیر امور آموزش دانشگاه صنعتی همدان گفت: تا سرانجام اسفند 99 دو سرور خریداری شد و در تعطیلات نوروز احتمالا این سرور ها را در مدار شبکه قرار می دهیم؛ بنابراین ارتقای زیرساخت و افزایش امکانات یکی از برنامه های ما برای نوروز و سال جدید است.

ارتقای زیرساخت سامانه آموزشی دانشگاه صنعتی همدان از برنامه های نوروزی معاونت آموزشی است خبرنگاران

حسن بشیری، مدیر امور آموزش دانشگاه صنعتی همدان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: کلاس های آموزشی برای تمامی مقاطع در تعطیلات نوروز برگزار نمی شود، ولی ممکن است که اساتید محتوای درسی را بارگذاری نمایند، اما جلسه ای برپا نخواهد شد.

بشیری ادامه داد: شروع امور آموزشی بلافاصله بعد از عید و از روز 14 فروردین خواهد بود.

مدیر امور آموزش دانشگاه صنعتی همدان اعلام نمود: مسائل سامانه های آموزش به پهنای باند اینترنت کشور نیز برمی شود. آموزش مجازی یک اتفاق ناگهانی بود که به کل جهان تحمیل شد؛ با این حال خیلی از دانشگاه های عظیم جهان در این زمینه نصف راه را رفته بودند، ولی ما تازه کار بودیم، اما اقدامات خوبی تا به امروز شکل گرفته است.

وی اضافه نمود: تا خاتمه اسفند 99 دو سرور خریداری شد و در تعطیلات نوروز احتمالا این سرور ها را در مدار شبکه قرار می دهیم؛ بنابراین ارتقا زیرساخت و افزایش امکانات یکی از برنامه های ما برای نوروز و سال جدید است.

بشیری در خاتمه گفت: بعد از تعطیلات سال نو، کلاس ها مانند قبل به صورت مجازی برگزار می شود؛ مگر اینکه وزارت علوم اجازه برگزاری حضوری را صادر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1575

به "ارتقای زیرساخت سامانه آموزشی دانشگاه صنعتی همدان از برنامه های نوروزی معاونت آموزشی است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای زیرساخت سامانه آموزشی دانشگاه صنعتی همدان از برنامه های نوروزی معاونت آموزشی است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید