آلگری: در ایتالیا همه به دنبال حواشی هستند نه فوتبال!

به گزارش هولی، خبرنگاران: سرمربی یوونتوس با اشاره به اینکه مردم بیشتر به حاشیه های فوتبال ایتالیا توجه دارند نه خود فوتبال، اعتراضش را به حواشی که اخیراً برای تیمش ایجاد نموده اند، نشان داد.

آلگری: در ایتالیا همه به دنبال حواشی هستند نه فوتبال!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در خصوص حاشیه هایی که پس از رجحان 3 بر 2 شاگردانش برابر رم در هفته ششم سری A به وجود آمده است، گفت: در ایتالیا نکات خوب فوتبال را کمتر به نمایش می گذارند و همه می گویند که فوتبال ایتالیا بی ارزش است.

وی با ابراز تأسف از اینکه هیچکس از مسائل خوب فوتبال ایتالیا حرف نمی زند، گفت: همه می گویند داوران ایتالیایی بدترین داوران هستند ولی می بینیم که از آنها برای قضاوت در رقابت های جام جهانی دعوت به عمل می آید. متأسفانه در بازی های بین المللی علیه تیم های ایتالیایی پنالتی های مشکوکی گرفته می گردد ولی کسی صدایش در نمی آید.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس خاطر نشان کرد: چیزی که به فوتبال ایتالیا ضربه می زند این است که کسی در خصوص خود بازی صحبت نمی کند و همه به دنبال حواشی آن هستند. این در حالی است که خود فوتبال ایتالیا خوب و تماشایی است. به جای بهانه دریافت از همه چیز باید قدر این فوتبال را بیشتر دانست و آن را مورد ارزیابی قرار داد.

سرمربی 47 ساله بیانکونری توضیح داد: تصمیمی که جان لوکا روچی، داور مسابقه ما با جالوروسی گرفت زیر ذره بین رفته چون بازی یووه - رم بوده ولی اگر چنین اتفاقی در سطح پایین تری بیافتد برای کسی اهمیت ندارد. ما عملکرد فوق العاده یوونتوس مقابل رم که تیم بزرگی است و بازیکنی بزرگ همانند فرانچسکو توتی را دارد، نادیده گرفتیم و فقط به حواشی پرداختیم.

آلگری در خاتمه گفت: در ایتالیا 50 میلیون هوادار فوتبال وجود دارد که 12 میلیون از آنها هوادار یوونتوس هستند و مابقی هوادار تیم های همچون میلان، اینتر، رم و غیره. متأسفانه به غیر از طرفداران یوونتوس همه علیه بانوی پیر هستند، موضوعی که حالا آن را به خوبی احساس می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 444

به "آلگری: در ایتالیا همه به دنبال حواشی هستند نه فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: در ایتالیا همه به دنبال حواشی هستند نه فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید