آنچلوتی: بالوتلی بازیکن قابل اعتمادی برای ایتالیا نیست

به گزارش هولی، خبرنگاران: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید خلق و خوی تند هموطن اش در خط حمله میلان را دلیلی برای قابل اعتماد نبودن او جهت بازی در تیم ملی ایتالیا دانست.

آنچلوتی: بالوتلی بازیکن قابل اعتمادی برای ایتالیا نیست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی، ماریو بالوتلی را بازیکنی احساساتی توصیف و اذعان کرد او را بازیکنی تراز اول نمی داند. با وجود همه جنجال هایی که در طول حرفه بازیگری اش خلق نموده است، ماریو بالوتلی به احتمال فراوان باز هم گزینه نخست چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای رهبری خط حمله آتزوری است که این احتمال بعد از مصدومیت شدید جوزپه روسی قوت هم گرفته است. آنچلوتی اما اذعان داشت یکی از کسانی است که معتقدند مهاجم 23 ساله میلان گزینه مناسبی برای حضور در ترکیب لاجوردی پوشان نیست.

وی در گفت وگو با پایگاه رادیویی RNE اسپانیا گفت: مشکل اصلی ایتالیا خط حمله اش است، جایی که در آن هیچ مهاجم تراز اولی وجود ندارد. ما منتظر بالوتلی هستیم اما او هم بازیکن با ثباتی نیست. بالوتلی بازیکن با استعدادی است اما نمی توان روی او حساب کرد چون در هر لحظه از بازی ممکن است دست به کار بزند که موجب اخراجش گردد و تیم شمار را 10 نفره کند.

آنچلوتی در ادامه درباره شانس آتزوری برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: در حال حاضر ایتالیا یک رده پایین تر از تیم هایی مانند اسپانیا، برزیل، آرژانتین و آلمان قرار می گیرد. چزاره پراندلی در حال کوشش است تا میانگین سنی تیم را کاهش دهد اما قدرت تیم او در تجربه مهره های خط میانی اش است، کسانی مانند آندره آ پیرلو، دانیله دروسی و تیاگو موتا.

ایتالیا در جام جهانی 2014 برزیل با تیم های ملی انگلیس، اروگوئه و کاستاریکا در گروه D همگروه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 320

به "آنچلوتی: بالوتلی بازیکن قابل اعتمادی برای ایتالیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بالوتلی بازیکن قابل اعتمادی برای ایتالیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید