دروسی: می دانیم اینتر مشکل دارد اما این تیم را دستکم نمی گیریم

به گزارش هولی، خبرنگاران: هافبک ملی پوش و باتجربه رم با اشاره به وضعیت نه چندان مساعد حریف تیمش در نیمه نهایی کوپا ایتالیا به هم تیمی های خود در مورد ساده پنداشتن بازی فرداشب هشدار داد.

دروسی: می دانیم اینتر مشکل دارد اما این تیم را دستکم نمی گیریم

به گزارش خبرنگاران، تیم های رم و اینتر فردا شب (چهارشنبه) در شرایطی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند که اینتر از شرایط مناسب و شانس زیادی برای پیروزی در این بازی و راهیابی به فینال برخوردار نیست.

نراتزوری نه تنها در بازی رفت این مرحله در استادیوالمپیکوی شهر رم با نتیجه 2 بر یک مغلوب قرمزپوشان پایتخت ایتالیا شد، بلکه اکثر ستاره های خود به خصوص مهره های هجومی اش را در اختیار ندارد. با این وجود دانیله دروسی، هافبک ایتالیایی جالوروسی ساده پنداشتن بازی فرداشب و تصور اینکه شکست دادن اینتر در این شرایط کار آسانی خواهد بود را اشتباهی بزرگ می داند.

دروسی در گفت وگویی با شبکه نوارا گفت: نباید اینتر را دستکم بگیریم. درست است که آنها در وضعیت بدی قرار دارند و به خاطر مصدومان پرتعدادشان مشکلاتی دارند اما این نباید باعث گردد که لحظه ای بازی را آسان تصور کنیم.

هافبک ملی پوش رم سپس به وضعیت تیم خود در آستانه این بازی اشاره نمود و گفت: صرفنظر از شکست برابر پالرمو، ما در حال سپری کردن یک دوره بسیار خوب هستیم و من فکر می کنم رم این شانس را دارد که تا فینال رقابت ها صعود کند.

دروسی در سرانجام راجع به مصدومیت اخیر خود که او را مدتی به حاشیه برد اظهارنظر کرد. وی توضیح داد: در جریان دربی دچار کشیدگی رباط از ناحیه قوزک شدم و همان مصدومیت مرا به دردسرانداخت. با این حال به لطف دوره های ریکاوری که داشتم دوباره روی فرم آمدم و الان به صورت کامل روی بازی فردا شب تمرکز نموده ام.

تیم های اینتر و رم فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 307

به "دروسی: می دانیم اینتر مشکل دارد اما این تیم را دستکم نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروسی: می دانیم اینتر مشکل دارد اما این تیم را دستکم نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید