نکاتی برای اولین سفر با تور مالزی

به گزارش هولی، سفر با تور مالزی از هر لحاظی میتواند برایتان مقورن به صرفه باشد زیرا در اکر مواقع آژانسهای مسافرتی معتبر با تجربیاتی که در طراحی تور بدست اورده اند به خوبی میدانند چطور برنامه سفر شما را برنامه ریزی کنند که بدون سردرگمی از سفرتان لذت ببرید. در ادامه میخواهیم برخی نکات را که بهتر است قبل از سفر به مالزی بدانید لیست نموده ایم.

نکاتی برای اولین سفر با تور مالزی

آیا در حال برنامه ریزی برای سفر به تور مالزی هستید؟ مالزی یکی از کشورهای خوب و توریستی آسیا محسوب می شود که چند سال هم هست از طرف ایرانی ها مورد توجه قرار گرفته و به همین خاطر می خواهیم این مطلب را به نکات اولین سفر به تور مالزی اختصاص دهیم. اگر بار اولی است که می خواهید به این کشور توریستی سفر کنید، باید مواردی را بدانید تا بتوانید سفرتان را خوب پیش ببرید.

درباره مالزی

مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که به خاطر جاذبه های گردشگری زیبا و متنوعی که دارد مورد توجه است و پایتخت مالزی شهر کوالالامپور است. این کشور یکی از مهم ‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا مخصوصا برای ورزش‌هایی مثل غواصی است. مالزی سواحل زیبای زیادی دارد و علاوه بر سواحل و جزیره‌های گوناگون، جنگل‌های انبوه و سرسبز یکی دیگر از جذابیت‌های این کشور است. در بالای همه اینها، مالزی از نظر فرهنگ شهری و معماری و هتل و رستوران های خوب و خاص هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در مالزی چه غذایی بخوریم؟

پیشنهاد ما این است: همه غذاهای مالزی را امتحان کنید! شاید فکر کنید زیاده روی است اما باید بدانید اکثر میوه ها و غذاهای مالزی فقط منحصربه همین کشور هستند و در هیچ جای دیگری پیدا نمی شوند. اینجا یکی از جاهایی است که فرصت طلبی مثبت است! پس از فرصت استفاده کنید و از چشیدن طعم‌های جدید نهایت لذت را ببرید.

آب و هوای مالزی

بطور کلی دو فصل بارانی در مالزی وجود دارد و بیشتر ایام سال این کشور با بارش باران مواجه است و باران های آن هم از نوع موسمی و سیل آسا هستند.اما در اکثر مواقع در طول سال، گردشگران و مسافران می‌توانند با خیال راحت به کوالالامپور سفر کنند.

رسم و رسوم مردم مالزی

همانطور که احتمالا می دانید مالزی کشوری مسلمان است بنابراین مثل کشور خودمان فرهنگ دست دادن با خانم ها کار مودبانه ای نیست. مثل خیلی از جاهای مذهبی دیگر، وقتی وارد مکان مذهبی ای می شوید باید کفش های خود را درآورید و لباس مناسب پوشیده باشید. در ضمن قبل از عکس گرفتن از هر جایی مخصوصا مکان های مذهبی حتما اجازه بگیرید گرچه از نظر آنها ایرادی ندارد اما این کار مودبانه تر است.

خرید در مالزی

یکی از خوبی های کشورهای جنوب شرقی آسیا این است که خرید در این کشورها بعد جالبی دارد. در کشورهایی مثل مالزی و تایلند، بازارهای شبانه وجود دارند. این بازارها بعد از غروب کارشان را شروع می کنند و کالاهای خود را با قیمت مناسبی می فروشند. هم فال است هم تماشا! علاوه بر اینکه می توانید وسایل مورد نیازتان را با قیمت پایین تر از فروشگاه ها بخرید، فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر با مالزیایی ها و فرهنگ آنها هم پیدا می کنید.

هزینه‌ سفر و گردشگری در این کشور

بطور کلی مالزی کشور گرانی نیست و شما در آن می توانید با هر قیمت و هر بودجه ای، اقامتگاه مناسب خودتان را پیدا کنید. از هتل های 5 ستاره خاص گرفته تا یک اقامتگاه چند نفره ارزان! جالب است بدانید بهترین هتلهای این کشور واقعا قیمت پایین تری نسبت به هتل مشابه در کشورهای دیگر دارند و از نظر خیلی ها یکی از دوست داشتنی ترین ویژگی های این کشور است!

منبع: malaysiaholidays.com.au
انتشار: 22 اردیبهشت 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1

به "نکاتی برای اولین سفر با تور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی برای اولین سفر با تور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید