مقاله: اطلاعات پرواز تهران به کوالالامپور

به گزارش هولی، برای سفر به کوالالامپور می توانید به صورت انفرادی و با خرید بلیط و رزرو هتل و یا از طریق خرید تور مالزی برای سفر به کوالالامپور پر جاذبه ودیدنی اقدام نمایید. در سفر با تور مالزی می توانید از تمام مناطق قدیمی کوالالامپور مالزی در یک روز دیدن کنید. به بهترین وجذاب ترین مناطق کوالالامپور بروید و به بهترین رستوران ها و کافه های این شهر،سر بزنید. فرصت اقامت در بهترین هتل کوالالامپور را از دست ندهید و بهترین اوقات سفر را داشته باشید.

مقاله: اطلاعات پرواز تهران به کوالالامپور

کوالالامپور، پایتخت مالزی. شاید برای تمامی مقدمه ای که می خواهیم بنویسیم بهترین جایگزین، همین باشد که بگوییم کوالالامپور پایتخت مالزی. زیرا هر آن چه که بگوییم در دل این پایتخت جذاب آسیایی و دیدنی است. در این مطلب سعی ما بر این است تا شما مسافران عزیز تور کوالالامپور را با اطلاعات پروازبرای سفر به کوالالامپور آشنا نماییم.

پروازهای ایر آسیا ساعت 22:00 به وقت محلی ایران از زمین برخاسته و در ساعت 10:20 به وقت محلی مالزی در فرودگاه بین المللی کوالالامپور(Kuala Lumpur International Airport) به زمین می نشیند. فاصله هوایی تهران تا کوالالامپور، 3934 مایل و یا به عبارتی 6331 کیلومتر است. مدت زمان پرواز از تهران به کوالالامپور بدون احتساب دیرکردهای احتمالی، 7 ساعت و 50 دقیقه است.

پروازهای ایران به مقصد تور مالزی از طریق دو شرکت هواپیمایی ماهان ایر (Mahan Air) و ایر آسیا (Air Asia) انجام می پذیرد. پروازهایی که با ماهان ایر انجام می شوند با هواپیمای ایرباس 330 صورت می پذیرند. روزهای پرواز با هواپیمایی ماهان عبارتند از: یکشنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه. پروازهای ماهان ایر ساعت 00:40 بامداد به وقت محلی ایران از زمین برخاسته و در ساعت 13 به وقت محلی مالزی در فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه (Sultan Abdul Aziz Shah Airport) به زمین می نشیند. پروازهایی که با ایر آسیا انجام می شوند با هواپیمای ایرباس 340 صورت می پذیرند. روزهای پرواز با هواپیمایی ایر آسیا عبارتند از: دوشنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه.

منبع مقاله: اطلاعات پرواز تهران به کوالالامپور

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1876

به "مقاله: اطلاعات پرواز تهران به کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اطلاعات پرواز تهران به کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید