15 آذر، فعالیت بعضی اصناف تهران از سر گرفته می گردد

به گزارش هولی، تهران (پانا) - رئیس اتاق اصناف تهران به تغییر شرایط شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره نمود و گفت از شنبه هفته آینده، 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه های 3 و 4 به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند مغازه های خود را باز نمایند.

15 آذر، فعالیت بعضی اصناف تهران از سر گرفته می گردد

به گزارش ایرنا، قاسم نوده فرهانی اضافه نمود: مشاغل گروه 3 شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آکادمی ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی است.

وی ادامه داد: گروه 4 نیز شامل برگزاری مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی برای ورزش های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی است.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط اصناف تهران طی روزهای گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی سه روز گذشته به ترتیب 24، 21 و 150 واحد صنفی متخلف در تهران که نسبت به دستورالعمل های ستاد مقابله با ویروس کرونا بی توجه بودند، جریمه شدند.

به گفته نوده فرهانی از زمان اعمال محدودیت های مقابله با کرونا طی 10 روز گذشته، صاحبان 800 واحد صنفی متخلف در سطح شهر تهران تذکر دریافت کردند و حدود 50 صنف متخلف نیز پلمب شد.

وی از شهروندان و کسبه خواست دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل رعایت نمایند تا تهران دوباره به شرایط قرمز باز نگردد و بار دیگر مغازه ها تعطیل نشود.

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان تهران و قرار دریافت این کلانشهر در شرایط قرمز و چندین استان و شهر و شهرستان، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های دوهفته ای را از روز شنبه اول آذرماه 99 تصویب و ابلاغ کرد.

تعطیلی تمام اصناف غیرضروری و ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت 21 تا 4 بامداد از جمله این موارد است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1366

به "15 آذر، فعالیت بعضی اصناف تهران از سر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 آذر، فعالیت بعضی اصناف تهران از سر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید