یزدی خواه: برای بعضی مسئولین، جان مردم کم ارزش تر از غذای حیوانات است ، از ماست که بر ماست!

به گزارش هولی، منتخب مردم تهران در انتخابات دوره یازدهم مجلس گفت: در شرایطی که کشور با جنگ مالی درگیر است، 2 میلیارد و 700 میلیون دلار از منابع ارزی کشور، به واردات چوب بستنی و غذای حیوانات تخصیص داده شده و این موضوع در نهایت بی سلیقگی است.

یزدی خواه: برای بعضی مسئولین، جان مردم کم ارزش تر از غذای حیوانات است ، از ماست که بر ماست!

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

سیدعلی یزدی خواه، فعال اصولگرا و منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار حوزه احزاب خبرنگاران، با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس دهم باید پیگیر مفقود شدن 4/8 میلیارد ارز دولتی باشند، گفت: در سال های گذشته، بذل و بخشش های گسترده ای، در منابع ارزی کشور صورت گرفت که این مبلغ در حدود 32 میلیارد دلار بود. صرافی ها و متقاضیان بخش خصوصی، 18 میلیارد دلار از این منابع را دریافت کردند و 4 میلیارد و 800 میلیون دلار دیگر هم برای واردات کالا تخصیص داده شد، اما متأسفانه هیچ کالایی وارد کشور نشد.

وی ادامه داد: بعضی می گویند که 4/8 میلیارد دلار ارز دولتی گمشده است ولی اسامی افرادی که این منابع مالی را دریافت نموده اند، کاملاً معین است و جریان هایی از شرایط موجود در کشور، سوء استفاده نموده اند؛ شرایط آنان باید هر چه سریع تر آشکار گردد.

یزدی خواه با اشاره بر اینکه متخلفان باید به مراجع قضایی معرفی شوند، تأکید کرد: اگر بلاتکلیفی ارز دولتی به خاطر محدودیت های بین بانکی یا ثبت سفارش ها بوده، پس چرا تابه حال اطلاع رسانی نشده است. در شرایطی که کشور با جنگ مالی درگیر است، 2 میلیارد و 700 میلیون دلار از منابع ارزی کشور، به واردات چوب بستنی و غذای حیوانات تخصیص داده شده و این موضوع در نهایت بی سلیقگی است. متأسفانه برای بعضی از مسئولین، جان هم وطنانمان کم ارزش تر از غذای حیوانات است.

وی اضافه نمود: مگر می گردد که متقاضی، ثبت سفارش را انجام دهد و بعد مسئولان بگویند که ما از کالای وارداتی، اطلاعی نداشته ایم. کالا های غیرضروری و نامناسبی به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون دلار وارد کشور شد که ذره ای در رفاه عمومی مردم تأثیر نداشته است. متأسفانه وقتی که بعضی از تصمیم گیرندگان دولتی، دغدغه خدمت به مردم را نداشته باشند، باید شاهد شرایط موجود باشیم.

منتخب مردم تهران با تأکید بر اینکه شرایط موجود، محصول انتخاب مردم است، گفت: از ماست که بر ماست و این موضوع باید چراغ راهی برای آیندگان باشد. مردم باید افرادی را انتخاب نمایند که خادم ملت باشند و دغدغه های عموم ملت را بشناسند.

یزدی خواه در خاتمه اعلام نمود: نمایندگان مجلس فعلی به قانون اشراف ندارند و این مجلس باید در قبال ناکارآمدی خود، جوابگو باشد. اظهارات و عملکرد نمایندگان، خود گویای شرایط موجود در کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 998

به "یزدی خواه: برای بعضی مسئولین، جان مردم کم ارزش تر از غذای حیوانات است ، از ماست که بر ماست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی خواه: برای بعضی مسئولین، جان مردم کم ارزش تر از غذای حیوانات است ، از ماست که بر ماست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید