یخکشی: کشتی نظامیان دنیا برای من یک استارت است، مدال این رقابت ها باید پایان بدشانسی هایم باشد

به گزارش هولی، عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات دنیای 2018 حضورش در مسابقات کشتی نظامیان دنیا در تهران را یک استارت برای حضور در مسابقات بعدی مطرح نمود.

یخکشی: کشتی نظامیان دنیا برای من یک استارت است، مدال این رقابت ها باید پایان بدشانسی هایم باشد

محمدباقر یخکشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضورش در مسابقات ارتش های دنیا گفت: من دو سه ماه پیش در مسابقه انتخابی که به همین منظور برگزار گشت، شرکت کردم و همه حریفان را بردم. امیدوارم طلسم دنیای قبلی اینجا شکسته گردد و بتوانم در میادین بعدی هم به مدال برسم.

محمدباقر یخکشی ادامه داد: مسابقات ارتش های دنیای برای من یک استارت است و امیدوار هستم اینجا مدال خوشرنگی بگیرم تا در ادامه هم بتوانم دوباره به جمع مدعیان تیم ملی اضافه شوم. مسابقات ارتش های دنیا موقعیت خوبی است که خودم را دوباره محک بزنم.

این کشتی گیر مازندرانی در مورد شرایط آمادگی اش توضیح داد: 20 روز تا مسابقه مانده و امیدوارم این چند روز هم به آمادگی بهتری برسم تا بعد از سال ها سختی، مدال خوشرنگی بگیرم. این می تواند، مقداری از بدشانسی و خستگی این سال هایم کم کند و در واقع مدال این رقابت ها انتها بدشانسی هایم باشد.

وی در مورد تیم روسیه که با ترکیب قدرتمندی در مسابقات شرکت خواهد نمود، گفت: روسیه معمولا تیم قدرتمندی دارد. آنها در المپیک ارتش ها هم تیم خوبی داشتند و برایشان این مسابقات، خیلی مهم است.

یخکشی با اشاره به اینکه در یکی دو سال اخیر نتوانسته آنطور که باید و شاید در مسابقات و تمرینات حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: بعد از آنکه تصادف کردم و نتوانستم در مسابقات شرکت کنم، سرباز شدم و یکی دو ماه دیگر سربازی ام تمام می گردد. کرونا هم باعث شد کمی در کارم وقفه ایجاد گردد و حدودا دو سالی از مسابقات دور شدم اما حالا شرایطم خوب است و این مسابقات پیش رو برایم پله ای خواهد بود که در مسابقات بعدی حضور پیدا کنم.

سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی نظامیان دنیا روزهای 30 آبان تا 3 آذرماه امسال به میزبانی ایران و در شهر تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1899

به "یخکشی: کشتی نظامیان دنیا برای من یک استارت است، مدال این رقابت ها باید پایان بدشانسی هایم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخکشی: کشتی نظامیان دنیا برای من یک استارت است، مدال این رقابت ها باید پایان بدشانسی هایم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید