کنفرانس آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران 20 و 21 مهر برگزار می گردد

به گزارش هولی، اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران به صورت مجازی روز های 20 و 21مهرماه امسال برگزار می گردد.

کنفرانس آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران 20 و 21 مهر برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران به صورت مجازی و با موضوع تجربیات و چالش های استقرار یادگیری الکترونیکی، روز های 20 و 21مهرماه امسال در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد.

محور های کنفرانس شامل آینده سازمان ها در ایران و دنیا با توجه به تحولات در حوزه فناوری های یادگیری، صندلی و اهمیت آموزش و یادگیری الکترونیکی در سازمان ها در عصر کرونا و پساکرونا، الگو ها و مدل های آموزش و یادگیری الکترونیکی، الگو های طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی، محتوا و فناوری های محتوایی و ابزار های تعاملی در آموزش و یادگیری الکترونیکی، کاربری خدمات ابر در توسعه خدمات یادگیری، آشنایی با واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در آموزش الکترونیکی، موک و دانشگاه مجازی پدیده ای نوظهور در آموزش های الکترونیکی و لایو استرمینگ؛ چالش ها و راه چاره ها است.

از دیگر محور های این کنفرانس ملی می توان به سنجش اثربخشی یادگیری در سیستم های آموزش و یادگیری الکترونیکی، رویکرد های ارزیابی عملکرد سیستم های آموزش و یادگیری الکترونیکی، الزامات اجرایی استقرار آموزش های الکترونیکی در سازمان های ایرانی، الزامات و عوامل موثر بر ابعادکیفیت آموزش و یادگیری الکترونیکی، طراحی مدل های ارزیابی آمادگی استقرار آموزش و یادگیری الکترونیکی، طراحی راهبرد های انگیزشی سازمان ها در بکارگیری آموزش و یادگیری الکترونیکی، چالش ها و مسائل توسعه آموزش و یادگیری الکترونیکی، مدیریت، راهبری و سیاست گذاری آموزش و یادگیری الکترونیکی در کشور و تجارب سازمان های ارائه دهنده آموزش های الکترونیکی در کشور اشاره نمود.

لازم به ذکر است طبق اعلام وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم در افتتاحیه اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1262

به "کنفرانس آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران 20 و 21 مهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران 20 و 21 مهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید