یاری 2 میلیاردو 500 میلیون ریالی فعالان گردشگری استان قم به سیل زدگان

به گزارش هولی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: در جشن مهر ورزی فعلان گردشگری قم به میزان 2میلیاردو 500میلیون ریال شامل کالا و پول نقد به سیل زدگان کشور یاری کردند.

یاری 2 میلیاردو 500 میلیون ریالی فعالان گردشگری استان قم به سیل زدگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استانی قم، حمید یزدانی با اعلام این خبر اضافه نمود: فعالان گردشگری قم مراتب ارادت خود را به هموطنان سیل با یاری های نقدی و غیر نقدی به اثبات رساندند.

او اضافه نمود: انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی معادل یک میلیارد 700میلیارد تومان شامل برنج، البسه، مواد بهداشتی، چای و قند و دیگر مایحتاج روزانه سیل زدگان در قالب 4 کامیون ارسال کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی قم با بیان اینکه انجمن صنفی خانه مسافر نیز در این امر خدا پسندانه معادل 400 میلیون ریال یاری نموده است گفت: انجمن صفی مهمانپذیران قم نیز معادل 750 میلیارد ریال اعم از کالای نقدی و غیر نقدی خود را به هموطنان گرفتار سیل اهدا نموده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با قدر دانی از حضور فعالان گردشگری قم در جشن مهر ورزی توضیح داد: جامعه هتلداران و هتل اپارتمان های قم نیز از جشن مهر ورزی استقبال نموده اند و قرار است که 50 درصد در آمد نیمه شعبان را به سیل زدگان اختصاص دهند و همچنین هتل و آپار تمان هایی که تالار پذیرایی دارند درآمد 20 میهمان روز و شب نیمه شعبان را به حساب ستاد یاری های مردمی سیل زدگان واریز نمایند.

جشن مهرورزی باهدف جمع آوری یاری نقدی و غیر نقدی مردمی عصر چهارشنبه 28 فروردین ماه سال جاری با حضور فعالان مالی قم در سالن همایش های شهرداری قم برگزار گردید که فعالان گردشگری قم در این جشن حضور فعالی داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 290

به "یاری 2 میلیاردو 500 میلیون ریالی فعالان گردشگری استان قم به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 2 میلیاردو 500 میلیون ریالی فعالان گردشگری استان قم به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید