کلاس مربیگری درجه 3 تیراندازی با کمان در همدان برگزار گردید

به گزارش هولی، حمیدرضا کمک در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 تیراندازی با کمان در همدان گفت: باهدف رشد مربیان تیراندازی با کمان استان همدان یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 این رشته ورزشی به همت هیئت تیراندازی با کمان استان همدان برگزار گردید.

کلاس مربیگری درجه 3 تیراندازی با کمان در همدان برگزار گردید

وی اضافه نمود: این کلاس با حضور بیش از 20 نفر در بخش آقایان و بانوان در سایت تیراندازی با کمان همدان برگزار گردید.

کمک اضافه نمود: برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری ازجمله سیاست های اصلی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان بوده تا سطح داوران و مربیان تیراندازی با کمان استان را افزایش دهیم و داوران و مربیان بیشتری تربیت کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به پتانسیل این رشته ورزشی در استان همدان گفت: همدان طی سال های اخیر قهرمانان ارزنده ای در این رشته ورزشی داشته و کمانداران استان مقام های قابل توجهی به دست آورده اند.

کمک بیان نمود: در حال حاضر نیز تیراندازان مستعد و توانمندی در استان همدان فعالیت می نمایند و امیدواریم همچون گذشته تیراندازان همدانی در مسابقات کشوری خوش بدرخشند تا نفرات بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه به دنبال دریافت امتیاز میزبانی مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان در همدان هستیم، بیان نمود: به فدراسیون تیراندازی باکمان پیشنهاد داده ایم که به دلیل توانمندی و پتانسیل بالای استان و میزبانی خوب و مطلوب مسابقات قهرمانی کشور، از این پس همدان میزبان مسابقات کشوری و یکی از مسابقات بین المللی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 44

به "کلاس مربیگری درجه 3 تیراندازی با کمان در همدان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس مربیگری درجه 3 تیراندازی با کمان در همدان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید