پیش بینی افزایش منابع ارزی در نیمه دوم سال

به گزارش هولی، تهران (پانا)-رئیس کمیسیون مالی مجلس گفت پیش بینی می گردد منابع ارزی کشور در نیمه دوم سال نسبت به نیمه نخست افزایش یابد که این امر موجب بهبود تراز تجاری ایران و تامین منابع برای تامین کالاهای اساسی و منطقی شدن قیمت ها می گردد.

پیش بینی افزایش منابع ارزی در نیمه دوم سال

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در تشریح نشست امروز(سه شنبه 6 آّبان ماه) کمیسیون مالی، گفت: طبق گزارش های ارائه شده، براساس تصمیم دولت، موضوع تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی تا انتها امسال، استمرار خواهد داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیسون مالی می تواند منجر به کاهش قیمت ها گردد، افزود: در جلسه امروز مسائل و مسائل موجود در نظام صنفی مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد ظرف 10 روز آینده در نشست مشترک هیات رئیسه اتاق اصناف کشور و معاونان بخش بازرگانی و تجارت داخلی وزارت صمت خلاهای موجود در بخش ایفای تعهدات و... برای اصلاح قانون جمع بندی گردد.

وی افزود: اقدامات مشترک وزارت صمت و بانک مرکزی در افزایش ظرفیت صادراتی کشور به وسیله اتاق تهاتر و پایاپای در دستور کار است که براساس آن نیمه دوم سال شاهد جهش صادرات غیرنفتی کشور خواهیم بود.

رئیس کمیسیون مالی مجلس ادامه داد: پیش بینی می گردد منابع ارزی کشور در نیمه دوم سال نسبت به نیمه نخست افزایش یابد که این امر موجب بهبود تراز تجاری ایران و تامین منابع برای تامین کالاهای اساسی و منطقی شدن قیمت ها می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1289

به "پیش بینی افزایش منابع ارزی در نیمه دوم سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش منابع ارزی در نیمه دوم سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید