پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس، ظهرابی: این مسابقه نمایش تیم ما نبود

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، ملاقات دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و پرسپولیس بهبهان در چارچوب مرحله سوم از لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به سود فولاد به سرانجام رسید. در این ملاقات که عصر امروز برگزار گردید، فولاد توانست در یک بازی برتر با نتیجه 43 بر 33 پرسپولیس را شکست دهد. فولاد نیمه اول این بازی هم با رجحان 25 بر 16 به سرانجام رسانید.

پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس، ظهرابی: این مسابقه نمایش تیم ما نبود

مسعود ظهرابی سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان پس از شکست تیمش برابر فولاد سپاهان گفت: به تیم خوب و ریشه دار فولاد تبریک می گویم که بازی روان و جنگنده ای به نمایش گذاشتند. تیم متأسفانه تیم ما شب گذشته ساعت دو بامداد به تهران رسید بنابراین شرایط جسمانی و تمرینی مساعدی نداشتیم.

وی اضافه کرد: سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم و برگردیم به مرحله قبل مسابقات که خیلی خوب بازی می کردیم. این مسابقه نمایش تیم ما نبود.

وی درباره سطح رقابت های لیگ هم با بیان اینکه عیار بسیاری از تیم ها در این مرحله معین می گردد، گفت: به فدراسیون هندبال تبریک می گویم که در این شرایط بیماری کرونا خیلی خوب از برگزاری این رقابت ها حمایت کرد تا چراغ هندبال روشن بماند.

مسلم کاظمی، بازیکن فولاد سپاهان اصفهان پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس بهبهان گفت: بازی بسیار جذاب و دیدنی بود. پرسپولیس هم تیم بسیار جوانی است و در این ملاقات خوب کار کردند.

وی اضافه کرد: اما سپاهان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم دستورات کادر فنی را اجرا کنیم و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.

کاظمی درباره بازی بعدی تیمش با ذوب آهن هم اضافه کرد: بازی با ذوب آهن بازی بسیار سختی است و دو تیم برای برد می آیند و باید همه تلاشمان را کنیم که با برد از زمین خارج شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1497

به "پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس، ظهرابی: این مسابقه نمایش تیم ما نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس، ظهرابی: این مسابقه نمایش تیم ما نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید