پیروزی ارزشمند چلسی و حذف ناباورانه آژاکس

به گزارش هولی، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 ملاقات پیگیری شد.

پیروزی ارزشمند چلسی و حذف ناباورانه آژاکس

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش،رقابت های هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در روز نخست به سرانجام رسید و تیم های مختلف با پشت سر گذاشتن حریفانشان توانستند جواز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را بگیرند، تیم های فوتبال لیورپول و ناپولی تیم های گروه پنجم بودند که به دور بعدی رفتند بارسلونا و دورتمند هم دیگر تیم های برنده بازی های امشب بودند و هر 2 تیم هم به ترتیب به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

تیم فوتبال زنیت هم با وجود آن که می توانست حتی با یک تساوی به مرحله بعدی برسد بازنده بازی مقابل بنفیکا بود و یاران آزمون مجبوردند تا در لیگ اروپابرای کردند، در گروه هفتم که همین تیم ها حضور دارند تیم های لالیپزیش و لیون توانستند با 11 و 8 امتیاز به مرحله بعدی رفتند.

اما در عجیب ترین اتفاق تیم فوتبال آژاکس که در دور گذشته تا جمع 4 تیم هم پیش رفت در رقابت های سال جاری پیروز نبود و حالا باید شانسش را در لیگ اروپا تجربه کند، آن ها در بازی امشب و در خانه در حالی که تنها به یک تساوی احتیاج داشتند با نتیجه 1 -0 به والنسیا باختند تا آن ها به دور بعدی صعود نمایند. چلسی هم در دیگر ملاقات مهم پیروز شد 2 -1 لیل را ببرد تا با 11 امتیاز به عنوان صدرنشی به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 635

به "پیروزی ارزشمند چلسی و حذف ناباورانه آژاکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ارزشمند چلسی و حذف ناباورانه آژاکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید