واکنش همسر ایکاردی به ادعای اولتیماتومش به اینتر

به گزارش هولی، همسر مهاجم آرژانتینی تیم اینتر به ادعای بعضی رسانه های ایتالیایی درباره اولتیماتوم دادن او به نراتزوری واکنش نشان داد.

واکنش همسر ایکاردی به ادعای اولتیماتومش به اینتر

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (سه شنبه) بعضی رسانه های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت ادعا کردند که واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی به باشگاه اینتر هشدار داده یا باید بازوبند کاپیتانی این تیم را به مهاجم آرژانتینی شان برگرداندند و بابت دریافت آن از او عذرخواهی نمایند یا اینکه این بازیکن 26 ساله دیگر حاضر به بازی برای آبی و مشکی پوشان نخواهد بود.

نارا اما این ادعا را تکذیب کرد و در پیغامی در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی به آن پاسخ داد. همسر و مدیربرنامه های ایکاردی در پیغام خود نوشت: این شرم آور است! اینکه آنها (رسانه ها) همچنان دارند این چرندیات را می نویسند، حتی خطرناک تر است. حقیقت همواره برملا می گردد.

ایکاردی این روزها به دلیل مداوا و دوره ریکاوری نمی تواند برای اینتر بازی کند و دو بازی اخیر این تیم را هم از دست داده که البته این اتفاق به عوامل دیگری همچون نارضایتی او از تحویل دادن بازوبند کاپیتانی مرتبط دانسته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 156

به "واکنش همسر ایکاردی به ادعای اولتیماتومش به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش همسر ایکاردی به ادعای اولتیماتومش به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید