هشدار حزب سوسیال مسیحی آلمان درباره عواقب اجرای طرح آزادی ویزا برای ترکیه

به گزارش هولی، حزب سوسیال مسیحی آلمان درباره هجوم بالای پناهندگان به اروپا در صورت اجرای طرح آزادی ویزا برای شهروندان ترک هشدار داده و تاکید نمود که اروپا باید در این راستا با آنکارا صادق باشد.

هشدار حزب سوسیال مسیحی آلمان درباره عواقب اجرای طرح آزادی ویزا برای ترکیه

با تور آلمان دوسلدورف از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یوهانز زینگ هامر، معاون رئیس مجلس آلمان از حزب سوسیال مسیحی درباره هجوم بالای پناهندگان به اتحادیه اروپا در سایه آزادی ویزا برای شهروندان ترک هشدار داده و در مصاحبه با روزنامه تاگس اشپیگل گفت: تنها شمار نمودهایی که می توانند از این ویزا استفاده نمایند تا به صورت دائمی به اتحادیه اروپا بیایند می تواند بر اساس ارزیابی ها به هجوم پناهندگان مشابهی مانند سال گذشته منجر گردد. ما دیگر نخواهیم توانست بر چنین وضعیتی غلبه کنیم. همچنین بخصوص این خطر به وجود می آید که اختلافات درون ترکیه به جامعه ما منتقل گردد.

این سیاستمدار بلند پایه حزب سوسیال مسیحی در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد که ما باید در برابر ترکیه صادق باشیم. ما می توانیم یاری هایی را برای پناهندگانی که در این کشور پذیرفته می شوند در نظر بگیریم، اما ما باید همچنین این مسئله را آشکار کنیم که آلمان و اروپا در حال حاضر برای آزادی ویزای جامع و گسترده برای شهروندان ترک آمادگی ندارند.

وی شرط آزادی ویزا برای ترکیه به عنوان اهرم فشاری بر این کشور برای حاکمیت قانون و آزادی مذهب را غیر ضروری دانست.

حزب سوسیال مسیحی آلمان در حالی این درخواست را مطرح نموده است که ترکیه همچنان بر اجرایی شدن هر چه سریع تر آزادی ویزا برای شهروندان ترک تاکید داشته و چندی پیش هم مقامات این کشور درباره چشم پوشی از توافق پناهندگان با اروپا در صورت اجرایی نشدن این طرح هشدار دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 794

به "هشدار حزب سوسیال مسیحی آلمان درباره عواقب اجرای طرح آزادی ویزا برای ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار حزب سوسیال مسیحی آلمان درباره عواقب اجرای طرح آزادی ویزا برای ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید