هزینه اقامت در هتل های استانبول در چه حدودی است؟

به گزارش هولی، بی شک یکی از مهمترین مسائلی که در تمامی سفرها مهم است هزینه های آن است.

هزینه اقامت در هتل های استانبول در چه حدودی است؟

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

در واقع باید گفت مهمترین مسئله همین مسئله هزینه هاست چرا که ممکن است به دلیل بالا بودنش یک فرد کلا از سفر کردن و رزرو هتل استانبول صرف نظر کند. در میان تمامی سفرها به ویژه سفرهای خارجی مهمترین هزینه ای که بیشتر از همه نقش نمایی می نماید هزینه اقامت است و بعد از آن هزینه پرواز. هزینه های پرواز که عموما نرخ معینی دارد و چندان نمی توان در هزینه آن صرفه جویی کرد، اما در هزینه اقامت و هتل به راحتی می توانید مقدار زیادی صرفه جویی کنید و با هزینه آن به کارهای دیگر همچون دیدن کل شهر یا رفتن به مناطق دیگر یا خرید و گردش در بازار بپردازید.

در میان سفرهای خارجی همواره ترکیه یکی از پربازدیدترین کشورها برای ایرانیان بوده است. در میان این بازدیدها شهر استانبول از توجه و اقبال خوبی توسط گردشگران برخوردار بوده و سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می نماید. هتل های استانبول دارای قیمت های مختلفی است و شما برای سفر به آنجا باید قیمت مناسب خود را انتخاب کنید و به رزرو اینترنتی هتل های استانبول بپردازید. اول بودجه مورد نظر خود را کنار بگذارید و بعد به انتخاب هتل بپردازید. به خاطر داشته باشید که قیمت هتل ها در استانبول مانند دیگر کشورها نیست و به تعداد ستاره نباید اعتماد کنید بلکه خدمات آن هتل را هم حتما در نظر بگیرید.

علاوه بر این فصول مورد نظری که به استانبول می روید در قیمت هتل ها تاثیرگذار است. مثلا در فصول سرد سال، بی شک قیمت هتل های استانبول پایین می آید و می توانید با هزینه کمتری سفر کنید اگرچه که در این فصل استانبول بسیار سرد است و باید لباس های گرم زیادی با خود ببرید.

همانطور که در بالا گفتیم اعتماد به ستاره های یک هتل در استانبول نکنید چرا که این ستاره ها نسبت به دیگر هتل های این شهر داده شده است و قابل مقایسه با استانداردهای جهانی نیست.

هتل های 5 ستاره استانبول

مثلا هتل های 5 ستاره در استانبول می تواند تمامی امکانات را نداشته باشد پس به همین دلیل تمامی خدمات هتل را آنالیز و چک کنید. مثلا در میان هتل های 5 ستاره استانبول هتلی هست که می توانید با شبی 2 میلیون تومان آن را رزرو کنید و به رزرو اینترنتی هتل های استانبول بپردازید و هتلی هم هست که با شبی 3 میلیون تومان این کار را می توانید انجام دهید. هر دو این هتل ها 5 ستاره هستند اما در بخش خدمات کاملا با هم متفاوتند. البته باید قبل از سفر خود اگر می خواهید در هتل های لوکس اقامت داشته باشید اسامی آنها را پیدا کنید. این هتل ها بسیار معروف هستند و مهم این است که مناسب بودجه شما باشد یا نه. با رزرو اینترنتی هتل های استانبول راحت تر می توانید به مقایسه بپردازید. هتل هایی مثل رافل، فور سیزن، چراغان پالاس که اقامت در آنها هر شب بالای 6 میلیون است.

هتل های 4 ستاره استانبول

همانطور که گفته شد هتل های استانبول در مقایسه با یکدیگر ستاره می گیریند پس بی شک هتل 4 ستاره در استانبول از 5 ستاره پایین تر است ولی خدمات خوبی را ارائه می دهند. البته از لحاظ قیمت باید گفت که یک حکم کلی در این مورد وجود ندارد و شما در استانبول می توانید هتل های 4 ستاره ای را ببینید که قیمتش از هتل 5 ستاره بیشتر است. هتل های 4 ستاره در استانبول عموما شبی 5 میلیون و بالاتر هزینه شان است. از میان همین هتل های 4 ستاره می توانید اگر بودجه تان پایین است قیمت های پایین آن را انتخاب نموده و در آنجا اقامت داشته باشید. با رزرو هتل استانبول همین الان هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

هتل های 3 ستاره استانبول

همانطور که از تعداد ستاره این هتل ها معین است، هزینه این هتل ها از دیگر موارد بالا، کمتر است. هتل های 3 ستاره شبی 1 الی 2 میلیون هستند که ممکن است قیمت پایین تر هم پیدا کنید. تمامی این موارد بسته به نوع خدماتی دارد که شما از هتل محل اقامتتان انتظار دارید و همچنین بودجه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید.

بهترین هتل های نزدیک به میدان تقسیم استانبول

استانبول از نظر جذب توریست در صندلی سوم جهان واقع شده است، پس به همین دلیل نباید از نظر اقامت نگرانی به خود راه دهید چرا که همه نوع اقامتگاه در این شهر با انواع بودجه ها موجود است اما مسئله ای که مهم است این است که مثلا اگر شما هتل خوبی را انتظار دارید می توانید یک هتل گران قیمت انتخاب کنید اما از خدماتی مثل ناهار و شام آن هتل استفاده نکنید. چرا که با این کار بسیار می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. برای صرف ناهار و شامتان می توانید به بازار بروید و از فروشندگان خیابانی غذا بخرید چرا که این غذاها هم بسیار خوشمزه هستند و هم هزینه مناسبی دارند و شاید باورتان نشود که به طور چشمگیری می تواند در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد کند.

درباره هتل های 2 ستاره و 1 ستاره هم همانطور که انتظار می رود قیمت پایین تر است و خب به همان اندازه خدمات هم متفاوت. البته همانطور که گفته شد چندان نگاه به هزینه ها نکنید بلکه خدمات هتل را در نظر بگیرید چون ممکن است یک هتل 4 ستاره از 5 ستاره هزینه اش بیشتر باشد، به دلایل مختلفی مانند موقعیت مکانی و…

با رزرو هتل استانبول علی بابا می توانید از قبل با موقعیت مکانی و تمامی خدمات هتل آشنا شوید.

رزرو هتل استانبول

البته باید بدانید که از پر استقبال ترین روش ها در کاهش هزینه های هتل در استانبول رزرو هتل به وسیله سایت های گردشگری رزرو آنلاین است. با رزرو اینترنتی هتل های استانبول از این سایت ها، شما هم می توانید قبل از سفرتان با انواع خدمات هتل های استانبول آشنا شوید و هم می توانید از تخفیف ها بهره مند شوید چرا که بسیاری از اوقات این سایت ها تخفیفات خوبی برای مشتریان خود می گذارند. با رزرو هتل استانبول علی بابا می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید.

امکانات هتل های استانبول

امکانات هتل های استانبول با هم متفاوت است و به طور کلی شامل حمام، استخر، سرویس بهداشتی، جکوزی، سشوار، تخت، یخچال، بوفه، صبحانه، ناهار، شام، میز 24 ساعته پاسخگویی، وای فای رایگان، خدمات اتاق، خشکشویی، فضای بازی، خدمات ایاب و ذهاب، تور لیدر و… است که متناسب با نوع هتل و خدماتی که انتخاب می کنید از هرکدام می توانید بهره ببرید.

البته باید به خاطر داشته باشید با استفاده از سیستم حمل و نقل داخل شهر استانبول مانند اتوبوس و مترو می توانید هزینه های سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید و دیگر از تاکسی استفاده نکنید.

البته باید بدانید که از پر استقبال ترین روش ها در کاهش هزینه های هتل در استانبول رزرو هتل به وسیله سایت های گردشگری رزرو آنلاین است. با رزرو اینترنتی هتل های استانبول از این سایت ها، شما هم می توانید قبل از سفرتان با انواع خدمات هتل های استانبول آشنا شوید و هم می توانید از تخفیف ها بهره مند شوید

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 598

به "هزینه اقامت در هتل های استانبول در چه حدودی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اقامت در هتل های استانبول در چه حدودی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید