هروی: به کسب مدال در مسابقات اندونزی امیدواریم

به گزارش هولی، سرمربی تیم امید پسران کاراته گفت: ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی اندونزی خوب تمرین کردند اما اگر در مسابقات تدارکاتی حاضر می شدیم، بهتر بود.

هروی: به کسب مدال در مسابقات اندونزی امیدواریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برای حضور در رقابت های جهانی اندونزی خوب تمرن نموده ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در جاکارتا بگیریم اما با این همه اگر در مسابقه تدارکاتی حاضر می شدیم، شرایط بهتر بود. در چند روز باقی مانده سعی می کنیم داخل کشور این کار را انجام دهیم و به طور مثال در حاشیه اردوی قزوین با تیم این شهر مبارزه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در دوره قبلی رقابت های جهانی متاسفانه کاراته ایران به مدال نرسید ولی در این دوره با توجه به شرایط با امیدواری راهی مسابقات می شویم و برای رسیدن به مدال ناامید نیستیم. به شخصه از تمرینات راضی هستم و معتقدم بچه ها در طول اردوها زحمت خودشان را کشیده اند.

سرمربی تیم ملی امید پسران کاراته بیان کرد: پنج کاراته کا در کومیته داریم و امیدوارم تمام این نفرات بتوانند نمایش های خوبی در جاکارتا داشته باشند. رقبا خوب هستند و باید با برنامه ریزی مقابل آنها روی تاتامی برویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 372

به "هروی: به کسب مدال در مسابقات اندونزی امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: به کسب مدال در مسابقات اندونزی امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید